Volg sobeautywomen op snapchat!

snapchat-afbeelding

Wil jij Sobeautywomen ook volgen op snapchat!? Klik dan snel verder, lees wat je allemaal kan verwachten en voeg sobeautywomen toe!

Het leek mij leuk om een snapchataccount aan te maken voor deze blog, zo kunnen jullie veel meer dingen meekrijgen van bijvoorbeeld ‘achter de schermen’ en het maakt alles toch een stukje persoonlijker vind ik. Zelf had ik al een snapchat account maar daar deel ik voornamelijk dingen die niks te maken hebben met deze blog en dat gaat puur over mij alleen. Dat is voor jullie dus niet zo relevant denk ik en vandaar dus dit nieuwe account!

Wat kunnen jullie allemaal verwachten op het snapchataccount?
Zoals ik al zei onder andere een ‘kijkje achter de schermen’, dingen uit het dagelijkse leven, previews van artikelen, unboxings, mini reviews, favorieten etc. Ik wil nog niet alles verklappen maar heb wel een aantal hele leuke ideetjes voor op snapchat. Het is natuurlijk ook een keer tijd voor een leuke winactie, hint hint ;).
Vanaf deze week hoop ik ook te kunnen beginnen met elke dag een vakje van een make-up adventskalender te openen op snapchat!

Vind je het nou leuk om sobeautywomen te volgen, dan kun je gewoon de naam sobeautywomen toevoegen of een screenshot maken van onderstaande afbeelding en die bij jou eigen snapchat account scannen.

FullSizeRender

Het lijkt me hartstikke leuk om jullie ook allemaal te volgen, dus laat zeker jou snapchat naam achter in de reacties!

Tot op snapchat,
Liefs So

2 gedachtes over “Volg sobeautywomen op snapchat!

  1. Pingback: Make-up kerstcollecties van Kiko én van MAC! | SoBeautyWomen

  2. Pingback: Hiephiep hoera! SoBeautyWomen bestaat 1 jaar! | SoBeautyWomen

Geef een reactie

