Tompouce masker review

Begin november was mijn medeblogster jarig en daarbij hoort natuurlijk een cadeautje. Tijdens de zoektocht kwam ik dit limited edition masker tegen bij de Hema, het tompouce masker. Meteen heb ik er twee meegenomen, voor ons beide één om eens te kijken wat dit peel-off masker zou doen! Ben je nieuwsgierig geworden, lees dan zeker verder.

tompouche-masker-1

Het masker
Als je aan de tompouche denkt, dan komt vooral de roze glazuurlaag en de slagroom naar voren. Maar achterop staat duidelijk dat het een peel-off masker is met framboos! Geen slagroom dus haha! Het peel-off masker is een verzachtend en egaliserend masker. Dit zorgt ervoor dat het vuil en onzuiverheden van je gezichtshuid weer glad en zacht aanvoelen. Dit komt door de extracten van het framboosblad wat in het masker is verwerkt. Het fijne is dat de instructies duidelijk achterop staan vermeld. En dan is het tijd om aan de slag te gaan!

tompouche-masker-2

Review
Bij het open maken komt er meteen een zoete geur je tegemoet waarbij de framboos duidelijk aanwezig is. Helemaal niet onprettig maar hij is wel heel erg overheersend. Voor het aanbrengen gebruik ik een masker kwast van de Kruidvat. En zoals je kan zien is het masker ook licht roze en transparant!

tompouche-masker-3

Het masker brengt heel gemakkelijk aan en smeert heel soepel uit over je huid. Dit masker is wel voor éénmalig gebruik want er zit voldoende in voor één keer. Verdeel het goed over je gezicht en hals en dan is het tijd om te wachten. Op de verpakking staat dat je het 15 tot 20 minuten in moet laten trekken, maar al snel merkte ik dat dit niet bij iedereen zo is. Na 20 minuten was het masker nog niet overal opgedroogd waardoor hij er ook nog niet is af te halen. Blijf tussendoor het masker goed in de gaten houden wanneer hij opgedroogd is. Tijdens het opdrogen voel je dat hij strak trekt op je huid en zodra je begint te praten of je mond beweegt dan merk je dat de opgedroogde stukjes los laten. Wanneer hij helemaal is opgedroogd is het tijd om hem er af te halen! Ik heb een beginnetje gemaakt bij mijn mond zoals je kan zien op de foto. Hij is heel gemakkelijk los te trekken van je huid en dit geeft geen onaangenaam gevoel. Je huid voelt zacht en verfrissend aan en ik kan merken dat onzuiverheden zijn uitgedroogd die in de loop van de dagen erna zijn verdwenen.

tompouche-masker-4 tompouche-masker-5

Dit masker is een echte aanrader! Omdat hij een positief effect heeft gehad op mijn huid en de onzuiverheden zijn verminderd geef ik dit masker een 8! De zoetheid in de geur had wel ietsjes minder gemogen, maar ik denk dat dit te maken heeft met persoonlijke voorkeur. Daarnaast is het gewoon ontzettend leuk hoe ze een masker hebben gemaakt met het tompouce thema. Hij is een limited edition maar is nog wel verkrijgbaar bij de Hema voor €1.50!

Als jullie een masker mochten maken, waar zou die dan van gemaakt zijn?

3 gedachtes over “Tompouce masker review

Geef een reactie

