Yves Rocher nagellak review!

We love nagellak! Vorige week woensdag hebben we, als verjaardagsuitje, onze nagels laten doen en een prachtige gellak gekozen. Mocht je ons op Twitter volgen dan heb je hiervan een foto kunnen zien. Voordat de gellak er op kwam heb ik dit lakje van de Yves Rocher voor jullie getest. Ben je benieuwd hoe dit uitpakt? Lees dan snel verder!

nagellak-1

Het product
Bois Nacré is één van de vele lakjes uit de collectie van Yves Rocher. Zoals je kan zien heeft deze lak een zwarte dop. Dit houdt in dat dit een gewone nagellak is. De lakjes met een zilveren dop hebben namelijk een gel effect. Yves Rocher staat bekend om hun natuurlijke ingrediënten die in de producten verwerkt zitten en zo ook in de nagellak. In de nieuwe lakjes zit elemihars verwerkt. Dit is hars dat uit de bomen komt die op de Filipijnen groeien en dit hars zorgt ervoor dat de lak heel erg mooi gaat glanzen en het licht reflecteert. Als je het mij vraagt klinkt dit veel beloven, dus op naar de review!

bois-nacre

De review
Wat een geweldig kwastje! De lak smeert gemakkelijk uit over je gehele nagel. Ik denk dat dit komt voor de lange haren die samen het borsteltje vormen. Na één laag merkte ik echter dat de kleur wel pakt maar nog niet optimaal vandaar dat ik ook twee lagen aanraad. De kleur is dan net wat intenser en zit mooier op de nagel. Het is een bruintint met daarin hele fijne roze en gouden glitters.

Terwijl ik de nagellak uit de kast pakte zag ik de sneldrogende lak van Yves Rocher ook staan! Toen was het heel snel één plus één is twee want toen kon ik deze ook meteen voor jullie reviewen. Het is heel simpel; je zorgt ervoor dat er één druppel op je nagel beland en zich verspreid over het gehele oppervlak. Eén druppel per nagel is meer dan genoeg en dan zijn je nagels sneller droog!

sneldroger

Ik ben echt super tevreden over deze nagellak! De kleur is prachtig en komt heel erg mooi naar voren zowel met als zonder topcoat. De glitters zorgen voor een extra effect en geven net dat extra’s aan de lak. Helaas bleef hij niet lang zitten zonder te chippen, want dit gebeurde na ongeveer 2 volle dagen. Het kan zijn gekomen doordat ik met een diy bezig was en dus met verf en lijm in aanraking kwam. Ondanks dat geef ik deze lak een 7!

nagellak

Heb jij wel eens een nagellak van de Yves Rocher geprobeerd?
Hoe waren jou bevindingen?

Een gedachte over “Yves Rocher nagellak review!

Geef een reactie

