Spam je blog! – Oktober

Spam je blog, sobeautywomen

Lieve volgers,

Gisteren hebben we weer een bijzondere mijlpaal mogen vieren, namelijk ons 300ste artikel!
Toen we op 10 december vorig jaar begonnen hadden we nooit verwacht dat we nu al 300 artikelen zouden hebben geschreven en dat ons volgersaantal blijft groeien. Wij mogen nog steeds elke dag genieten van jullie likes en leuke, lieve reacties!

Het is voor ons dan ook geheel normaal om daar iets tegen over te zetten! Namelijk het bieden van een podium om je/jullie blog te promoten zodat nog meer bloggers jouw blog kunnen ontdekken. En wij vinden het zelf ook heel leuk om nieuwe blogs te leren kennen! Dagelijks door de newsfeed bladeren en artikelen lezen is dan ook echt super leuk om te doen, en daar nemen wij ook zeker de tijd voor.

Vertel in de comments hoe je blog heet, waar je over blogt en alles wat je maar kwijt wilt!
Vergeet niet een linkje van je blog erbij te zetten.  Zo kunnen anderen zo snel mogelijk naar jou blog gaan en kunnen wij ook een kijkje nemen!

Liefs,
SoBeautyWomen

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin ?

11 gedachtes over “Spam je blog! – Oktober

  1. Mijn blog heet TheTeenageLifeguide. Op mijn blog vind je niet alleen beauty, fashion en lifestyle, zoals bij de meeste, maar ook tips en jacks hoe je het tiener leven kunt overleven. Wil je weten hoe je van puisten afkomt? Dat vind je op mijn blog. Mijn blog is ook wel een beetje persoonlijk, maar het is meer een grote gids om het tiener leven te doorkomen!
    https://theteenagelifeguide01.wordpress.com

    Like

  2. Van Harte gefeliciteerd! Als je eenmaal in de blog modus zit dan typ je er zo een aantal achter elkaar. Ga zo door!! Mijn blog gaat over bijna alles wat er qua entertainment is. Muziek, films, tv, series, creatief en meer. Ik geef daar mijn eigen draai aan door reviews te schrijven, lijsten te maken rondom een thema en nog veel meer leuke berichten te delen.
    Neem een kijkje op http://www.thismademyday.nl om de entertainment op mijn manier te zien 😉.

    Liked by 1 persoon

  3. Haha! Dan doe ik ook maar mee 🙂 Mijn blog heeft Calista Rowena. Het gaat meer en deels over films, series, muziek en Animes. Als je veel van films, series, ect. houd, dan moet je echt even op mijn blog komen kijken! ❤ X

    Like

Geef een reactie

