Freeman dead sea minerals anti-stress masker review

Van mijn medeblogster kreeg ik een heel erg leuk tasje met allemaal leuke producten, waaronder dit masker! Nu ben ik dol op maskertjes dus dit was helemaal super en ook nog eens van het merk Freeman. Ik had nog nooit een maskertje van hun geprobeerd dus nieuwsgierig was ik meteen. Wil jij weten hoe ik dit masker vond? Lees dan snel verder!

freeman-1

Product

freeman-masker-2

‘Dit moddermasker met Dode Zee mineralen ontvet de gezichtshuid en reinigt tot diep in de poriën. De huid voelt na reiniging weer zacht en gezond aan. Ideaal voor de T-zone en de vette huid.’. Dit klinkt veelbelovend moet ik eerlijk bekennen. Mijn medeblogster kent mijn huid heel goed en heeft in de loop van de jaren ook vaak gezien dat die geïrriteerd kan zijn. Na het lezen van bovengenoemde beschrijving werd mijn nieuwsgierigheid nog meer getriggerd! De gebruiksaanwijzing staat ook duidelijk vermeld op de achterzijde. ‘Breng het masker aan op gezicht en hals. Vermijd contact met de ogen. Laten drogen en vervolgens afspoelen met warm water.’. Eigenlijk zijn het gewoon de stappen die je bij elk masker toepast. Tijd om te gaan testen!

Review

freeman-masker-3

Het masker brengt heel erg gemakkelijk aan op je huid. Je voelt tijdens het aanbrengen wel meteen dat het gaat om een klei masker maar hij smeert goed en gelijkmatig uit op je huid. Persoonlijk vindt ik dit altijd erg prettig en zo ontstaan er geen lege plekken op je gezicht. De geur is vrij neutraal en ruikt lichtelijk naar klei, maar niet onaangenaam. Na ongeveer vijf minuten had ik het gevoel dat hij hard begon te worden rond mijn ogen en neus. Dit is ook de periode waarbij je huid een beetje warm is maar daarna koelt het masker af en voelt hij fris aan. Zo’n vijftien minuten na het aanbrengen merkte ik dat het masker volledig hard was geworden, maar dit kan per persoon verschillen. Kijk en voel dus goed of hij overal is opgedroogd! Het masker heb ik er afgehaald met een washandje en lauw warm water waardoor hij heel gemakkelijk te verwijderen was. De huid voelt erg zacht aan maar is na afloop nog wel een beetje rood. De oneffenheden werden bij mij extra rood maar dat trekt binnen een paar minuten weer weg waardoor je een zacht en verfriste huid hebt!

freeman-masker-4 freeman-masker-5

Ondanks dat je er uit ziet als een smurf ben ik héél erg blij dat ik dit masker cadeau heb mogen krijgen!
Wat een super masker en wat doet het de huid goed! Ik geef het dan ook een dikke 9!

Heb jij wel eens een Freeman masker geprobeerd? Zo ja, wat vond jij ervan?!
Wij zijn namelijk altijd benieuwd hoe anderen het product hebben ervaren!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin ?

4 gedachtes over “Freeman dead sea minerals anti-stress masker review

Geef een reactie

