Primark lipscrub review

De bekende lipscrub van Lush kent vrijwel iedereen. Toen wij laatst bij de Primark keken bij de beauty producten kwamen wij deze lipscrub tegen! Dat vraagt natuurlijk om een review en die kan jij hier vandaag lezen. Ben jij benieuwd hoe deze lipscrub is? Lees dan snel verder!

lipscrub-primark-1

Product
Allereerst de verpakking! Je kan wel zien dat hij van de PS… PRO lijn is, vind ik persoonlijk, door de mooie, strakke uitstraling van zowel het doosje als het potje. Ik vind dat je daardoor totaal niet het idee hebt dat hij maar €4.00 kost en dus totaal niet duur is. De lipscrub bevat vitamine E en amandelolie, maar ook nog andere ingrediënten zoals glycerine, parfum en natuurlijk sucrose voor het scrubeffect. Het product zit in een klein potje met een inhoud van 12m (10  gram). Let bij het kopen wel op de onderkant van het doosje. Hier staat namelijk de houdbaarheidsdatum en het zou zonde zijn als je scrub over de datum is en niet meer lekker is. Maar dan is het nu toch echt wel tijd om hem te gaan testen!

lipscrub

Review
Zodra je het potje opent ruik je een hele zoete geur. Deze geur is te vergelijken met een soort koffiesnoepje waarvan ik de naam ben vergeten. Maar deze at ik wel eens als kind en daar doet het me aan denken. Volgens mij zijn ze rond Sinterklaastijd ook veel te koop. Deze geur verbaasde me omdat ik had verwacht dat de amandelolie geur de boventoon zou voeren. Maar die geur kan ik er niet in terug vinden. Je ziet de suikerstukjes duidelijk zitten en eerlijk gezegd ziet dat er veelbelovend uit!

lipscrub-primark-2

De scrub is een beetje lastig uit het potje te halen voor de eerste keer. Waarschijnlijk omdat hij nog een beetje hard is en nog niet is gebruikt. Zodra je het op je lippen smeert, smeert hij gemakkelijk uit. De suiker blijft goed op je lippen plakken en je merkt ook echt dat het zijn werk doet en losse velletjes van je lippen verwijdert. Er is een klein beetje fall out van de suikerstukjes maar dit is niet overbodig veel. Ik kan merken dat mijn lippen voelbaar zachter zijn geworden en dat de velletjes voor 3/4 zijn verwijderd. Helaas niet alle velletjes, maar misschien gaan die wel weg naarmate hoe langer je het product gebruikt. Ik ben in ieder geval zeer enthousiast en geef de lipscrub van de Primark dan ook een 7.5!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin ?

14 gedachtes over “Primark lipscrub review

  1. Grappig om altijd te zien hoeveel Primark in hun assortiment krijgt! Wat ik mij nog wel afvraag is of je de lipscrub net als bij Lush van je lippen kunt likken en het dus eigenlijk kunt opeten? Lush is gemaakt van allemaal natuurlijke ingrediënten en deze niet, vandaar mijn vraag.

    Zelf heb ik wel altijd het idee met andere lipscrubs dat ze heel chemisch zijn en een rare smaak achterlaten. xxx

    Liked by 1 persoon

    • Daar heb je een goed punt te pakken! Naar mijn idee kan je hem wel op eten en van je lippen aflikken. De smaak deed mij denken aan de snoepjes zoals ze ook ruiken. Wat ik ervan heb opgegeten had geen chemische nasmaak, wel heel erg zoet dus dat is wel een verschil met die van Lush, maar zeer zeker niet vies. Verschilt denk ik per persoon of je deze zoetheid “lekker” vindt 😊

      Like

Geef een reactie

