Keuze van de maand september

welke-keuze-ga-jij-maken

Iedere maand komt er een blogpost online met daarin een keuze. Je moet het één of het ander kiezen, er is geen middenweg. Deze keuze zal vaak te maken hebben met beauty, maar dit kan ook zo een ander onderwerp zijn! Wil je de keuze van deze maand weten?! Lees dan snel verder en laat natuurlijk ook je mening achter!

keuze-van-de-maand-september

Oeii… Het is wel iets wat je voor altijd ziet, omdat het op je gezicht zit. Maar ik denk dat de keuze dan toch gaat naar de wenkbrauwen, in de hoop dat het op een natuurlijke manier gedaan kan worden. Bij de lipliner heb ik een beeld in mijn hoofd van een donker zwarte rand rond om je lippen en dat vind ik echt niet mooi staan. Juist omdat dit niet bij elke kleur lipstick staat.  Dus ik zou toch wel gaan voor de wenkbrauwen. Tegenwoordig kan dat ook met henna geloof ik, en dat vind ik veel natuurlijker ogen dan twee zwarte streepjes!

Voor welke keuze ga jij?

5 gedachtes over “Keuze van de maand september

Geef een reactie

