Spam je blog! – September

Spam je blog, sobeautywomen

Lieve volgers,

Bedankt dat wij jullie zien terugkeren op onze blog en dat jullie, hopelijk, met veel plezier onze artikelen lezen!
Wij mogen elke dag genieten van jullie likes en hele leuke reacties. En wij kunnen dan ook wel zeggen dat we hier echt van genieten en zien als feedback!

Het is voor ons dan ook geheel normaal om daar iets tegen over te zetten! Wij zien ons volgersaantal namelijk dagelijks stijgen en hier zijn wij jullie enorm dankbaar voor.  Namelijk het bieden van een podium om je/jullie blog te promoten zodat nog meer bloggers jou blog kunnen ontdekken. En wij vinden het zelf ook heel leuk om nieuwe blogs te leren kennen! Dagelijks door de newsfeed bladeren en artikelen lezen is dan ook echt super leuk om te doen, en daar nemen wij ook zeker de tijd voor.

Vertel in de comments hoe je blog heet, waar je over blogt en alles wat je maar kwijt wilt!
Vergeet niet een linkje van je blog erbij te zetten.  Zo kunnen anderen zo snel mogelijk naar jou blog gaan en kunnen wij ook een kijkje nemen!

Liefs,
SoBeautyWomen

6 gedachtes over “Spam je blog! – September

  1. Hi! Wat leuk dat jullie dit doen! Ik heet sherida en mijn blog heet LifeCurlsandCherrys daar praat ik over lifestyle, beauty & fashion. Ik ben sinds april dit jaar begonnen met bloggen en het lijkt mij leuk om in contact te komen met andere bloggers en misschien kunnen er dan leuke samenwerkingen ontstaan!
    Hier een linkje naar mijn blog:

    https://lifecurlsandcherrys.wordpress.com/2016/09/25/fashion-icon-coco-chanel/#more-2040

    Liked by 1 persoon

  2. Super leuk dat jullie dit doen, bedankt!
    Mijn naam is Sanne, en heb denk ik nu 4 maanden een blog en ben er super hard mee bezig. Ik schijf over beauty, lifestyle soms een diy maar ook over mijn gevecht tegen overgewicht. Ik doe momenteel de kappers opleiding en heb al een visagiste opleiding op zak. Ik hoop jullie door mijn kennins ook goed de kennins jaar jullie over te brengen.

    Hier staat linkje naar mijn blog:
    https://lollysanneblog.wordpress.com

    Like

  3. Bedankt dat we hier even mogen spammen!
    Wij zijn de “Kool family”. Mama Kris, papa Benoit, grote broer Guillaume en speciale “Kool” baby Thibault bij wie het “Syndroom van Koolen-de Vries” is vastgesteld. We vertellen je over het reilen en zeilen ten huize Debouvry. Soms met veel plezier en veel leven in de brouwerij, soms met twijfels en vragen over de toekomst, soms gewoon heel luid, maar altijd met veel liefde. Want dat is waar ik voor leef. Ik ben Kris, een gelukkige vrouw met 3 fantastische mannen in huis.

    Veel leesplezier op mijn blog!
    Kris
    https://koolfamily.wordpress.com

    Like

Geef een reactie

