Action gifttags

Altijd als ik bij de Action kom kijk ik even bij de DIY en de cadeauspulletjes. Ook deze keer zag ik iets leuks liggen wat ik graag met jullie wil delen! Lees dus snel verder!

gifttags-1-blok

Toen ik richting de uitgang liep kwam ik langs de cadeauspulletjes en daar zag ik dit super leuke gifttagsblok liggen voor maar €1.25! Die kon ik natuurlijk niet laten liggen en nam hem mee naar huis. Eenmaal thuis was ik blij verrast door de vele verschillende tags voor diverse gelegenheden. Zo zijn er tags voor een verjaardag, Valentijnsdag, een bedankje of gewoon omdat je iemand iets wilt laten weten.

tag5

In dit blok zitten maar liefst 240 tags in 48 designs. Dit houdt in dat er drie keer vijf witte pagina’s zijn en drie keer vijf bruine pagina’s met tags! Op elke pagina zijn acht tags te vinden en zeer zeker is er veel variatie aanwezig! Om jullie een beeld hiervan te geven, hebben wij enkele foto’s gemaakt van de tags.

tag6 tag7

tag1 tag2

tag3 tag4

Zoals je kan zien veel variatie en hartstikke leuk om bij je cadeau toe te voegen. Dat maakt het net iets persoonlijker en je kan er een leuke boodschap achterop schrijven. Wij gaan ze zeer zeker gebruiken! Mocht je nou vaker zulke DIY spulletjes op de blog willen zien, laat het dan weten in de comments want er zijn nog zoveel leuke spullen!

Maak jij vaak gebruik van een kaartje of een tag bij het cadeautje?

2 gedachtes over “Action gifttags

Geef een reactie

