Review Primark matte nagellak

Vorige week konden jullie al de shoplog vinden van de Primark. Vandaag de allereerste review van de producten, namelijk de matte nagellak! Ben je benieuwd hoe de lak is? Lees snel verder.

Nagellak

De nagellak
Over de nagellak zou ik jullie graag meer willen vertellen, maar de lettertjes op de achterkant zijn zo enorm klein gemaakt dat ik ze, ondanks mijn bril, niet kan lezen. Het enige wat heel erg duidelijk staat aangegeven is dat de lak ontvlambaar is. Het potje bevat 11ml! Wat ons wel meteen opviel is de prijssticker. Het potjes kost €2.00 en dan denk je ‘Daar is niks vreemds aan toch?‘. Maar vervolgens staat er €0.18 ppml. Ons was dit nog nooit eerder opgevallen bij andere nagellak potjes, misschien is dit iets nieuws? Het potje heeft een matte uitstraling en zo voelt hij ook aan, helemaal passend bij de lak! De kleur is Blush.

Review

Laag 1 Primark

Het aanbrengen van de nagellak gaat echt heel erg makkelijk en daarom ben ik ook heel erg enthousiast over het kwastje! De lange haren verspreiden de kleur gemakkelijk en geheel over je nagels, waardoor vrijwel je hele nagel meteen gedekt is met de lak. Het viel me op dat de kleur heel erg snel droogt. En dan bedoel ik binnen één tot twee minuten! Bovenstaande foto is gemaakt na het aanbrengen van de eerste lak. Zoals je kan zien dekt hij niet volledig en komt je nagel er nog door heen. Wel droogt de kleur meteen mat op waardoor je het effect al een beetje kan zien! Tijd voor laag 2!

Laag 2 Primark

Ondanks dat de lak heel snel droogt heb ik toch vijf minuten gewacht doordat ik de tweede laag aanbracht. Nadat ook deze was opgedroogd kreeg ik een hele grote glimlach op mijn gezicht! Wat een geweldig mat effect! Hij dekt de gehele nagel en heeft een complete matte dekking! Helemaal perfect.  Overigens heb ik geen base coat gebruikt bij dit lakje. Ik wilde het matte effect graag behouden en ben dan ook bang dat een top coat hem weer glanzend maakt.

Tijdens het schrijven van dit artikel zit de lak al vier dagen op mijn nagels en ik moet zeggen dat hij nog steeds perfect is! Nergens is hij gaan chippen en dat maak ik niet vaak mee. Ik ben dus heel erg enthousiast over deze lakjes en ga zeker meerdere aanschaffen als we weer een bezoekje aan de Primark brengen!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

Update: De lak is in totaal 10 dagen blijven zitten zonder te chippen!

12 gedachtes over “Review Primark matte nagellak

  1. Wow!! En nog niet gechipt na 4 dagen? Kan ik van m’n Essie nagellakje dat me €15 kostte niet zeggen… Zeker weten dat ik deze haal, het is ook een super mooie kleur en het effect ziet er leuk uit. 🙂 fijne review ♥

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

