Doutzen Kroes is het nieuwe gezicht van Hunkemöller

Nadat Anna Nooshin werd gepresenteerd als nieuw gezicht van Hunkemöller en het uitbrengen van haar eigen lingergielijn, is er weer een bekend persoon aan Hunkemöller toegevoegd! Niemand minder dan Doutzen Kroes! Ben je benieuwd naar de details? Lees dan snel verder.

hunkemoller-logo

Doutzen zal verschillende lijnen voor het lingeriemerk gaan ontwerpen en ze zal te zien zijn in verschillende campagnes. De kans is dus groot dat ze ook bij jou in het bushokje komt te hangen. Nieuw voor haar is dit natuurlijk niet want iedereen kent haar van het Amerikaanse lingeriemerk Victoria’s Secret. Begin 2015 maakte ze bekend om na zeven jaar te stoppen als angel en andere kansen te grijpen.

Naast lingerie zal Doutzen ook het creatieve brein zijn achter zowel zwemlijnen als sportlijnen. De details zijn nog allemaal geheim maar de naam is al wel bekend gemaakt, namelijk Doutzen Stories. “Ik werk al jaren in de mode-industrie, maar had nooit eerder de kans mijn eigen lingeriecollectie te ontwerpen. Dit is dan ook een fantastische kans voor mij. Ik ben heel trots om de wereld iets meer van mij en mijn passie voor lingerie te mogen laten zien” verteld Doutzen.

Doutzen

Foto afkomstig Doutzen Kroes social media

We moeten nog wel even geduld hebben voor we haar collectie kunnen bewonderen. Deze is namelijk te koop vanaf 31 oktober. Zijn jullie al nieuwsgierig geworden?!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

Geef een reactie

