Keuze van de maand augustus

Welke keuze ga jij maken

Keuze maand augustus

Beide heeft zo zijn voor en nadelen als ik er zo over nadenken. Als je een kijkje neemt in de toekomst dan kan jij je gaan voorbereiden op wat er gaat komen, omdat je dat al weet. Maar neem je een kijkje in het verleden dan kun je nare herinneringen weer herbeleven. Helaas moeten we een keuze maken en dan ga ik toch voor een kijkje terug in de tijd. En dan zou ik niet zo zeer gaan voor mijn eigen verleden, maar nog verder terug in de tijd zoals de middeleeuwen, de tijd van de ridders en de kastelen. Het lijkt me erg interessant om te zien hoe die mensen leefden zonder alle technologie van tegenwoordig en toch alles voor elkaar kregen en gewoon konden leven. Wij denken namelijk dat we niet zonder alle technologie dingen kunnen, maar als we het even zwart wit bekijken kunnen we dat wel, want zo kon het altijd. Daarin tegen is het ook wel leuk om een kijkje in de toekomst te nemen om te zien wat er allemaal nog gaat komen, maar mijn keuze gaat toch echt naar het verleden.

Welke keuze maak jij??

4 gedachtes over “Keuze van de maand augustus

  1. Hmm.. Lastig.. Opzich ben ik wel benieuwd naar de toekomst maar wil het eigenlijk ook nog een verassing houden. Dus ik denk dat ik voor terug in de tijd ga😇

    Like

Geef een reactie

