Baylis & Harding England Bodylotion review

Denkende dat het chocolaatjes zijn, maak ik met verbazing de prachtige snoepverpakking open en zie tot mijn verbazing een bodylotion! (Ja, ik weet het… ik had de verpakking niet gelezen hahah!). Vandaag daarom een review van de Baylis & Harding England Bodylotion sweet mandarin & grapefruit.

Baylis en Harding Bodylotion

Baylis & Harding England, Bodylotion sweet mandarin and grapefruit
Tijdens mijn zoektocht naar de ingrediënten kwam ik er al snel achter dat er over deze bodylotion heel erg weinig te vinden is. Zo kon ik nergens de lijst met ingrediënten vinden, behalve dan dat er sweet mandarin en grapefruit in is verwerkt. Via de officiële website wordt je meteen doorgelinkt naar Amazone. Daar zag ik verschillende douche- en verzorgingssets, geurkaarsen en zeepjes. De verpakkingen zien er, net als de bodylotion, erg luxe uit! Na nog wat doorspeur werk heb ik gevonden dat je verschillende producten, waaronder deze bodylotion, bij de Kruidvat kan kopen. Echter geen losse producten, maar wel geschenksets! Neem dus eens een kijkje als je daar bent.

Baylis en Harding Bodylotion 2Baylis en Harding Bodylotion 3

Wat vind ik er van?
Wat een heerlijk product! Ik vindt het nu al jammer dat het maar een kleine tube is, want hier zou ik echt geen genoeg van kunnen hebben. Zodra de lotion met je huid in aanraking komt, verspreidt er een heerlijke, zoete maar frisse geur waarbij de mandarijn naar voren springt. Persoonlijk vind ik dat erg fijn want wat zijn er veel lotions met een vreselijke geur. De lotion kun je gemakkelijk inmasseren en trekt snel in je huid. Nadat de lotion geheel ingetrokken is merk je meteen een verschil met daarvoor. Je huid voelt heel zacht en verzorgend aan. Ik heb dit in de ochtend na het douchen getest, maar nu ik dit in de avond typ kan ik nog steeds merken dat ik de bodylotion heb gebruikt! Als ik een cijfer mocht geven, dan zou ik toch wel gaan voor een 8.5! Een echte aanrader.

Baylis en Harding Bodylotion 4

Kende jij Baylis & Harding al? Zo ja, wat is jou ervaring?

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

Een gedachte over “Baylis & Harding England Bodylotion review

Geef een reactie

