Review 7th Heaven foot soak & lotion

Een masker voor je gezicht of voor je haar is ontzettend fijn en super goed! Maar laatst zag ik dit bij de OP = OP winkel hangen: een masker voor je voeten! Dat is dan ook zeker het uitproberen waard. Ben je benieuwd hoe dit is gegaan? Lees dan snel verder!

Soak en lotion 1

Hoe te gebruiken?
Dat is vrij simpel! De verpakking bestaat uit twee gedeelten: de foot soak en de foot lotion. Allereerst heb ik ze los van elkaar geknipt omdat dit voor mij praktischer werkte. Je maakt een voetenbadje met lauw warm water en daar voeg je de foot soak aan toe. Na ongeveer vijftien minuten droog je je voeten af en masseer je ze in met de foot lotion en klaar is kees!

Uitleg

Foot Soak
De foot soak heeft een gelachtige structuur wat heel sterk ruikt naar grapefruit. Een overheersende geur, maar tevens ook heel erg fris! De gel lost zich gemakkelijk op met het water, waarna je er niks van terug ziet. Ik heb mijn voeten vijftien minuten in het water gelaten. In die tijd merkte ik dat de geur veranderde naar een soort snoepachtige geur, heel erg aangenaam! Van de soak zelf merk je vrijwel niets. Het geeft je een heel ontspannend gevoel waarbij je voeten de aandacht krijgen! Na het afdrogen van de voeten kon ik meteen merken dat de foot soak zijn werk had gedaan. De voeten voelden zacht en fris aan. Mocht je last hebben van eelt en wil je dat verwijderen? Dan is dat de volgende stap om te doen. Door het water wordt het eelt zachter waardoor het makkelijker te verwijderen is.

Foot Soak

Foot lotion
Dan is het tijd voor de lotion. Bij het openen van de verpakking kun je de muntgeur al goed ruiken. Deze geur is sterk overheersend, maar niet onaangenaam. De lotion voelt precies het zelfde aan als een bodylotion, alleen is deze structuur iets dikker. Beide voeten heb ik in gemasseerd met een ruime hoeveelheid en daarbij kwam ik er achter dat ik nog heel veel lotion over had. Eigenlijk zou je er nog een keer mee kunnen doen, alleen heb je dat bij de foot soak niet. Na vijf minuutjes heb ik de rest van de lotion die nog op de voeten zat in gemasseerd. Het resultaat was echt top en je voeten gaan er heel erg zacht van aanvoelen.

Foot Lotion

Eindconclusie
Wat een aanrader! Ik zou dit voetenmaskertje zo nog een keer kopen en proberen. Want tussen het moment het testen en het moment waarop ik dit schrijf zit rond de drie uren maar mijn voeten voelen nog steeds zijdezacht aan. Daarnaast is het gemakkelijk om te gebruiken en heeft het een hele fijne, aangename, frisse geur. Als ik er een cijfer aan zou mogen verbinden dan ga ik voor een ruime 8.5.

Voeten

De foot soak & lotion is de koop bij de OP = OP winkel voor €1.25

Welk product gebruik jij om je voeten een boost te geen?
Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

Geef een reactie

