Essie nagellak review

Deze nieuwe week beginnen we met een review! Vandaag de nagellak ‘Big spender‘ van Essie!

Essie big spender 1

‘Big Spender’
Big Spender is te omschrijven als een felle fuchsia met een glanzend effect! Het kwastje is gewoon perfect voor het aanbrengen van de nagellak. Zelfs heb ik nog een Essie lakje en het is me erg opgevallen dat de kwastjes de lak goed over je nagel verspreiden en je kan het mooi legaal aanbrengen. ik begin in het midden en verdeel het daarna naar de zijkanten. Door de lange haren van het kwastje zit de eerste laag er heel snel op. Ik moet wel zeggen dat ik de kleur heb aangebracht nadat ik een base coat heb gebruikt. Dit doe ik standaard, omdat ik merk dat de helderheid van de kleur dan meer naar voren komt. Na één laag is hij eigenlijk al perfect maar ik wilde de kleur graag wat intenser maken en heb daarom een tweede laag aangebracht. Nadat die laag ook was opgedroogd was ik helemaal tevreden! Op onderstaande foto kun je dan ook het resultaat zien.

Essie big spender 3

Conclusie
Wauw! Ik ben nu al helemaal gek op deze kleur! Hier wordt je toch helemaal vrolijk van? De dekking van de kleur is goed, het is een mooie kleur en ik vind het kwastje heel erg belangrijk en die is top! Daarnaast moet ik ook eerlijk bekennen dat de kleur van een Essie lakje langer goed blijft om je nagels dan een andere nagellak. Je krijgt minder snel gechipte nagels en dat vind ik toch wel heel erg fijn. Echt perfect! Toch raad ik je wel aan om een topcoat te gebruiken als finishing touch! Maar die keuze ligt geheel aan jezelf. Big Spender krijgt dan ook een dikke 9!

 Welke nagellak kleur vind jij helemaal passend bij de zomer?

5 gedachtes over “Essie nagellak review

  1. Pingback: Essie zomercollectie Viva antigua | SoBeautyWomen

Geef een reactie

