Wat voor schoeisel draag jij in de zomer?

Met deze warme dagen loopt bijna iedereen in een t-shirt, hemdje, korte broek, jumpsuit, playsuit of een rok. Allemaal zomerse kleding! Maar wat draag jij het liefste om je voeten met dit weer? Vandaag vertel ik jullie welke schoenen ik het liefste draag tijdens deze zomerse temperaturen.

Schoenenartikel1

Sandaaltjes

Schoenenartikel2

Ik ben helemaal dol op sandaaltjes! Het liefste loop ik op blote voeten en dan dus met een sandaaltje.
Het is niet te warm voor je voeten en je loopt tenminste niet met je blote voeten op de vieze grond in de straat. Al moet ik zeggen, de laatste tijd valt het me op dat er meer mensen zijn die gewoon op blote voeten door het dorp of door de stad lopen. Persoonlijk vind ik dat niet heel hygiënisch. Dat je dat binnenshuis doet kan ik begrijpen, want dat doe ik zelf ook wel eens, maar in de stad snap ik echt niet. De sandaaltjes die je op de foto kan zien heb ik nu zo’n drie jaar. Samen met mijn medeblogster zijn we naar de Primark geweest en, zoals jullie misschien wel weten, hebben die een heel assortiment aan schoenen. En vooral in de zomermaanden verkopen zij heel veel leuke slippers en sandalen rond de prijs van €2,- tot €5.-. I love it! Ik heb ze dus al een aantal jaren en draag ze best veel, maar ze gaan niet stuk en worden niet raar. De kwaliteit vind ik echt heel erg goed. Ik kan niet meer zonder mijn Primark sandaaltjes!

Schoenen

Schoenenartikel3

Nederland kennende kan je op een hele zomerse, warme dag ineens een stortbui op je dak krijgen. Het is dan ook aan te raden om een paar dichte schoenen in je bezit te hebben haha! Ik heb een paar zwarte schoenen, die heel veel lijken op de Adidas schoen. Volgens mij is het zelfs zo dat Adidas er mee is gekomen dit seizoen en dat vele schoenmerken de zwarte schoen met een witte zool hebben overgenomen. Mijn schoenen heb ik gekocht bij de Ter Stal voor €12,-. Een koopje vergeleken bij de Adidas schoen, maar dat zal ook te maken hebben met de kwaliteit. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze schoen. Hij loopt lekker, veert met je mee als je loopt en ventileert zodat je nooit extreem warme voeten krijgt. Echt een schoen waar ik heel erg blij mee ben en die ik zeker veel zal dragen.

Wat draag jij het liefste om je voeten als er zomerse temperaturen zijn? Laat het ons weten!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?Wat

5 gedachtes over “Wat voor schoeisel draag jij in de zomer?

Geef een reactie

