Spam je blog! – juli

Spam je blog, sobeautywomen

Wauw! We zijn gewoon over de 200 volgers!
Dit hadden wij in december echt nooit gedacht en ook zeker niet verwacht.
Het is heel erg fijn om jullie terug te zien keren op onze blog en wij genieten dan ook van jullie leuke reacties! En het is echt super tof om te merken hoe jullie mee leven met de persoonlijke updates. Nu over naar dit artikel!

Al een paar keer hebben wij een Spam je blog! artikel op onze blog gepost.
Omdat het volgers aantal blijft groeien, blijven wij dit elke maand doen.
Dus vandaag is het de beurt aan de maand juli!

Wij willen jullie graag iets terug doen, omdat jullie onze blog volgen. Daarom geven wij jou een podium om je blog te promoten zodat andere bloggers je blog kunnen gaan ontdekken! En wij vinden het zelf ook heel leuk om nieuwe blogs te leren kennen! Dagelijks door de newsfeed bladeren en artikelen lezen is dan ook echt super leuk om te doen, en daar nemen wij ook zeker de tijd voor.

Vertel in de comments hoe je blog heet, waar je over blogt en alles wat je maar kwijt wilt!
Vergeet niet een linkje van je blog erbij te zetten.
Zo kunnen anderen zo snel mogelijk naar jou blog gaan en kunnen wij ook een kijkje nemen!

Liefs,
SoBeautyWomen

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

17 gedachtes over “Spam je blog! – juli

  1. Superleuk dat we mogen spammen, dankjewel! Ik ben Vanessa, een Belgische blogger en schrijf vooral over beauty en lifestyle. Daarnaast post ik regelmatig plogs waarin ik jullie een kijkje in mijn leven geef. Ik zou het ontzettend leuk vinden mochten jullie een kijkje komen nemen op mijn blog. Tip: tot eind juli loopt er een winactie waarbij één van mijn lezers een zomer beautypakket kan winnen!

    Liked by 2 people

  2. Super leuk dat jullie dit doen!

    Dus mijn blog heet Luna’s Wondeland. Ik blog over van alles. Vooral over dingen die ik leuk vind. De ene moment over beauty en fashion, en de andere keer over totaal iets anders. Ik heb ook een nieuwe reeks op mijn blog. Die heet: Stel je voor dat… En dan zeg ik wat ik dan zou doen bij dat. Bijvoorbeeld stel he voor dat je heel rijk was.

    En ja dat is mijn blog. Ik hoop dat jullie het leuk lijkt. En neem zeker een kijkje op mijn blog. Liefs Luna xxx

    Blog: https://lunaswonderland.wordpress.com/ ☺️😄

    Liked by 2 people

  3. Ola Girlzzzz!♡ Yayyyyyy!
    🎊🎉🎊🎉🎊Congratz Girllz! 🎉🎊🎉
    Wat leuk hey dat we mogen spammen:

    Ik ben Miss B.
    Ik heb ook twee vaste Rubrieken: Tea Time with Miss B. & It’s Mah Feeling!
    Tijdens mijn Tea Time babbel ik met jou over van alles en nog wat.
    Van ma t/m vrij Met : Mah Morning Quote & PepT@lk And Mah Morning Vibe!
    & in It’s Mah Feeling! daar schrijf ik een artikel wanneer ik iets met mijn lezers wilt delen! Wie weet zie ik je @ mah Blog?

    https://bellamyzblogzthingz.wordpress.com/

    Hugz, Miss B💋

    Like

  4. Superleuk dat we ons blog hier mogen promoten! En ik heb inmiddels ook weer een hoop nieuwe leuke blogs bij mijn favorieten staan, waarvoor dank ;-). Mijn blog:

    http://www.esthetichealth.nl/beauty-blog

    In dit blog schrijf ik over alles wat met beauty en verzorging te maken heeft. De ene keer gaat het over hologram nagels, dan weer over de voordelen van koffie in huidverzorging. Iedere week upload ik een aantal nieuwe artikelen, dus ik blijf de website regelmatig updaten.

    Liefs,

    Liked by 1 persoon

  5. Zo leuk dat je dit doet! En wat een fijne blog! Je hebt er alvast een nieuwe volger bij!

    Ik ben Hannah, een Belgische blogger. Sinds het begin van deze maand heb ik mijn eigen blog: fire up your world met de bedoeling dat jullie alles uit het leven halen! Ik schrijf voornamelijk over lifestyle en reizen, want dat is mijn favoriete hobby! Omdat ik ng maar pas begonnen ben, is een duwtje in de rug altijd fijn! Neem dus gerust een kijkje op http://www.fireupyourworld.wordpress.com. liefs!

    Liked by 2 people

  6. Hi! Mijn naam is Bertina
    Op mijn blog neem ik je mee in mijn grote passie voor beauty & fahion.
    Allaboutbertina.nl is een beautyblog met afwisselend artikels die fashion & lifestyle gerelateerd zijn. Voornamelijk vind je product reviews van beautyproducten, van low-budget tot high-end producten.
    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje nam op mijn blog en een reactie zou achter laten.

    Liefst Bertina

    Like

  7. Hallo! Wil jij eens een kijkje nemen op mijn blog? Ik blog namelijk over vanalles. Beauty, recepten, DIY, tags, lijstjes,… 🙂 Ik zou het leuk vinden als je een reactie & like zou achter laten. Ik plaats regelmatig nieuwe artikelen en ik hoop dat je mijn blog leuk zal vinden! Veel liefs en kusjes ♥

    Like

Geef een reactie

