Een verfrissend drankje voor de zomerse temperaturen

Eindelijk is hij daar dan! De zomer! We hebben er een tijdje op moeten wachten, maar met de hoeveelheid zon was dat het wachten wel waard. Enige ‘nadeel’… de warmte/benauwdheid. Dan is het erg belangrijk om zoveel mogelijk te blijven drinken. Maar water… ja, daar zit niet heel veel smaak aan. De afgelopen twee dagen heb ik twee soorten fruit geprobeerd in een drinkfles met de welbekende fruitfilter! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Fruitwater fles

Maandag

Fruitwater aardbei

Tijd voor de aardbei! Ik ben echt dol op aardbeien dus ik keek hier ontzettend naar uit.
Nadat ik de aardbeien in de fruitfilter had gedaan, heb ik de fles zo’n anderhalf uur in de koelkast gezet. De smaak moet er namelijk inkomen en die zit er niet meteen in. En natuurlijk is je drinken lekker koud als je het opdrinkt. Helaas viel het me heel erg tegen. De smaak van de aardbeien is lichtelijk te proeven, vooral in de nasmaak. Maar persoonlijk is dit niet mijn ding. Ik vond de smaak iets te flauw, helaas.

Dinsdag

Fruitwater citroen

Tadaa! De volgende dag ging ik voor de citroen. Mijn eerste gedachte is dat een citroen vooral erg zuur is, maar ik was vooral benieuwd naar de combinatie met het water. Ook deze keer heb ik met zo’n anderhalf uur in de koelkast laten staan, want het was vandaag nog warmer geworden. Maar wauw, wat een heerlijke smaak! Echt een aanrader! Een heel fris drankje, wat totaal niet zuur smaakt. Natuurlijk moet je de citroenen er niet voor uren in laten, want ik denk dat de smaak dan wel sterker wordt. Je krijgt er een heel erg zomers gevoel van!

De fles is verkrijgbaar bij de Action voor €1.99.

Wat drinken jullie graag met deze zomerse temperaturen?
Mocht je nog tips hebben voor fruit wat in de fruitfilter kan, laat het ons weten! Als we er genoeg hebben zullen we ook die uitproberen en er een artikel over schrijven.

15 gedachtes over “Een verfrissend drankje voor de zomerse temperaturen

  1. Mijn favoriet is water met komkommer, geeft een zeer verfrissend gevoel. Soms maak ik een combinatie van citroen, limoen en enkele blaadjes munt. Ook zeer lekker, maar zoals je zegt best de citroen niet te lang laten inwerken 🙂

    Liked by 2 people

  2. Pingback: De zomertag! | SoBeautyWomen

Geef een reactie

