Would you rather…-tag van ze.nl

Op de website http://www.ze.nl kwam ik een aantal Would you rather vragen tegen, die zij heel erg moeilijk noemden. Nou gaan wij geen uitdaging uit de weg en de vragen zijn beantwoord! Ben jij benieuwd naar de antwoorden? Lees dan snel verder!

Would you rather

Zou je liever…

  • Blind of doof zijn?
    Uhm… dan liever doof zijn. Het lijkt mij namelijk vreselijk als je nog wel alles kan horen maar er niks van mee kan krijgen door beelden. Als je doof bent kun je nog communiceren door middel van gebaren en dan kun je nog alles om je heen bekijken.
  • Een prinses of een zeemeermin zijn?
    Zeemeermin! Ik hou van zwemmen, dus om de hele dag in het water te liggen lijkt me heerlijk!
    Zeemeermin
  • Iemands toekomst kunnen voorspellen of iemands gedachten kunnen lezen?
    Lastig, maar ik zou liever iemands gedachten kunnen lezen. Als ik iemand toekomst kan voorspellen, dan zou ik mijn eigen toekomst ook weten. En ik denk dat ik dat liever op zijn beloop laat en niet weet.
  • Liever vast komen te zitten op een onbewoond eiland of op een planeet in de ruimte?
    Doe dan maar een onbewoond eiland, er van uitgaande dat er een parelwit strand is en een helderblauwe zee!
  • Weten hoe de wereld vergaat of weten wanneer de wereld vergaat?
    Ik zou willen weten wanneer de wereld vergaat. Tot die tijd zou ik van dag tot dag leven en zoveel mogelijk leuke dingen doen, zo weinig mogelijk slapen en genieten. En dan komt vanzelf de dag dat de wereld vergaat, de manier waarop zou mij dan niks uitmaken want de eindstand blijft gelijk.
  • De rest van je leven alleen maar comedy films mogen kijken of alleen maar romantische films?
    Dan ga ik voor comedy films! Hier kun je vaak vreselijk om lachen en er bestaan ook romcom’s! De romantische comedy’s, dus dat is de perfecte combinatie.
  • Niet kunnen proeven of niet kunnen ruiken?
    Volgens mij gaat proeven heel erg lastig als je niet kan ruiken, maar als ik met kiezen dan liever niet meer kunnen ruiken. Ik hou te veel van eten dus het eten blijven proeven is een must!
  • Nooit meer fruit eten of fruit eten met je voeten?
    Dan liever fruit eten met mijn voeten. Gewoon je voeten heel erg goed wassen van te voren en dan fruit eten!
    Fruit
  • De laatste persoon op aarde zijn of opgegeten worden door een zombie?
    Uhm… liever opgegeten worden door een zombie. Het lijkt me niet leuk om alleen op deze wereldbol rond te lopen. Dan ben ik mijn medeblogster al verloren en dan wordt het leven wel heel erg saai haha!
  • Alleen nog maar mogen drinken of alleen nog maar mogen eten?
    Alleen nog maar mogen eten. Zo als jullie konden lezen hou ik teveel van eten om dit op te geven. Voor het vochtgehalte zou ik dan soep gaan eten!

Ga jij de would you rather vragen ook beantwoorden? Laat het ons dan weten!
Wij vinden het heel erg leuk om jullie antwoorden te lezen!

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

11 gedachtes over “Would you rather…-tag van ze.nl

Geef een reactie

