Review BigBazar nagellak ‘Miss Marmalade’

Al een tijdje geleden kocht ik twee lakjes bij de BigBazar, waaronder de 03 Miss Marmalade. Vandaag laat ik jullie mijn mening erover weten!

Miss Marmalade 1

Perfect Touch
Voor wie wel eens bij de BigBazar shopt, is de make up-lijn Perfect Touch waarschijnlijk wel bekend. In deze lijn vind je onder andere oogschaduwpaletten, lipsticks, lippotloden, blushes en nagellak! Zoals je gewend bent van de BigBazar is ook een hun make-up in een budgetlijn opgenomen waardoor de producten zeer betaalbaar zijn. Sinds een tijdje hebben zij basisproducten opgenomen voor alle huidskleuren, waardoor er voor iedereen wat tussen zit.

Miss Marmalade

Miss Marmalade 2

Miss Marmalade is een felle, diep roze kleur met een klein zilverglittertje erin verwerkt. Als je de kleur in het potje ziet lijkt het eerder een metallic roze kleur. Tijd om het te gebruiken! Ik moet zeggen dat het kwastje de kleur heel fijn en gelijk verdeeld over je nagels. Ik begin meestal in het midden en ga dan verder naar de zijkanten. Door de lange haren van het kwastje is dit heel gemakkelijk te doen. Doordat de glitters heel erg fijn zijn, is het één met de lak en zitten er dus geen ‘stukken glitter’ op je nagels. Na het aanbrengen van de eerste laag (over een base coat) vind ik de kleur eigenlijk nog een beetje te flets en vind hem dan ook niet mooi uitkomen. Dus het is tijd voor laag nummer 2! Op onderstaande foto zie je het resultaat van de lak met twee laagjes. De kleur is dieper en de dekking vind ik beter dan met één laagje!

Miss Marmalade 3

Conclusie
Ik ben echt super tevreden over het lakje! De dekking van de kleur is goed, het is een mooie kleur en ik vind het kwastje heel erg belangrijk en die is top! Het enige nadeel vind ik wel dat je na één dag dragen al gechipte nagels hebt. Helaas missen er al een aantal stukjes uit (ja, zelfs met een topcoat er over heen). Dat is wel erg jammer maar toch geef ik de lakjes van de BigBazat een zeven!

Heb jij wel eens iets gekocht van de make-up lijn Perfect Touch? En hoe is dat jou bevallen?

10 gedachtes over “Review BigBazar nagellak ‘Miss Marmalade’

Geef een reactie

