Fashion wishlist zomer!

Als je naar buiten kijkt dan zou je het niet zeggen, maar het is toch echt zo. De zomer is begonnen! Vandaag de wishlist fashion voor de zomer voor jullie!

Begin foto

Streepjes

De streepjes zien we ook dit seizoen weer veel terugkomen!
Op deze wishlist kunnen de streepjes dan ook zeker niet ontbreken en met de warme dagen in het vooruitzicht is er gekozen voor een jurkje! De jurk op bovenstaande foto is een jurk tot de knie met lange mouwen. Hij is verkrijgbaar bij de Bershka.
Prijs €9.99 (Hij is nu in de sale!)

Maxi jurk

I love mijn maxi rok! Heerlijk voor de warme dagen, geen ‘geplak’ van een broek om je benen!
Het lijkt mij dan ook heel erg fijn om een maxi jurk te hebben. Deze jurk is verkrijgbaar bij de H&M.
Prijs €19.99

Jumpsuit

Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe een jumpsuit mij zou staan. Simpel weg omdat ik er nog nooit één heb aangetrokken, ja echt waar. Laatst had ik het er met mijn medeblogster over (zij heeft een SUPER smaak qua kleding!) en zei ‘Doe gewoon eens aan! Dan zie je meteen hoe het staat!’. Dus vandaar dat hij ook zekerste weten op de wishlist staat.
Prijs €29.99 bij de H&M

Slipper

Al vanaf het eerste bezoekje aan de Primark ben ik dol op hun sandaaltjes.
Ze zitten heerlijk en de kwaliteit vind ik ook zeer goed. Een nieuw paar sandaaltjes kan dan ook zeker niet ontbreken op de zomer wishlist!
Prijs €7.00

Mini Mouse

Tijdens die warme nachten vind ik het niet fijn om ‘veel’ kleding te dragen.
Op de website van de Primark zag ik deze onwijs schattige pyjama en ik als Disney-addict ben er meteen verliefd op! Ik heb ook een lange pyjama broek met allemaal kleine Mini Mousjes waar ik nog welke dag dol op ben.
Prijs €10.00

Welk fashion item staat er op jouw fashion wishlist deze zomer??

8 gedachtes over “Fashion wishlist zomer!

  1. Ik hou het gewoon lekker simpel met mijn kleding, ik ga niet met de trents mee, maar ze zien er wel echt leuk uit! Ik vind de streepjes wel het leukste van deze dingen 🙂

    Like

Geef een reactie

