Review Yves Rocher lavendel voetenbadtablet

Om de zoveel weken valt er weer een enveloppe van Yves Rocher op de mat. Door mijn medeblogster ben ik zo’n drie jaar geleden lid geworden en hier ben ik haar nog altijd dankbaar voor. Vaak staan er hele leuke spulletjes in en  ook nog eens gemaakt van natuurlijke producten! Bij de laatste bestelling had ik een voetenbadtablet in het winkelmandje gedaan, om te reviewen voor jullie! Ben je benieuwd wat ik er van vond? Lees dan snel verder!

Yves Rocher

Voetenbadtablet lavendel

Yves Rocher Voetenbadtablet 1

Yves Rocher heeft een eigen voetenverzorgingslijn, waar het voetenbadtablet een product van is. Het tablet bestaat uit kleine microbolletjes die vrijkomen zodra deze in contact komen met warm/lauw water. Mocht je last hebben van pijnlijke of vermoeide voeten, dan zorgt dit product ervoor dat je voeten aan hun ontspanning toe komen. In het tablet is de essentiële olie van lavendel opgenomen en ook het lavendelwater wat afkomstig is van de biologische teelt. Dit zorgt ervoor dat het een natuurlijk product is, zoals de meeste producten van Yves Rocher.

Review

Yves Rocher Voetenbadtablet 2

In de gebruiksaanwijzing werd geadviseerd om het tablet op te lossen in een teiltje met lauw of koud water. Persoonlijk vind ik iets warmer water fijner en heb daarom ook daar voor gekozen. Zodra de tablet in aanraking komt met het water begint hij te bruisen, zoals op de foto. De kleur veranderd soms naar een paar blauwe puntjes maar over het algemeen blijft de kleur een lichte lila. Tijdens het oplossen van de tablet verspreidt er een heerlijke lavendel geur. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik normaal niet zo’n grote fan ben van de lavendelgeur. Maar de geur die er verspreidt wordt bij de tablet is zacht en mooi in balans, totaal niet overheersend. En dat maakt de geur heel erg aangenaam. Er wordt aangeraden om het voetenbad van vijf tot tien minuten te doen. Ik heb ongeveer een kwartiertje met mijn voeten in de teil gezeten en je merkt wanneer de tablet zijn grootste werking kwijt aan het raken is. De geur vermindert en het bruisen komt tot een eind.

Voor iedereen die zijn/haar voeten even wil laten ontspannen kan ik het lavendel voetenbadtablet echt aanraden. Na het afdrogen voelen je voeten fris en ontspannen aan. Het is dan ook heel gemakkelijk om overtollig eelt te verwijderen. Ik geef het product dan ook zeer zeker een dikke acht! Heerlijk voor de zomer wanneer we weer allemaal de sandaaltjes en slippers aan gaan trekken. Want onze voeten krijgen nogal wat te verduren haha!

Het verkwikkende voetenbadtablet lavendel is te koop voor €1.00 in de webshop van Yves Rocher.

Hoe ziet jou ideale voeten verzorgingsmomentje er uit?

3 gedachtes over “Review Yves Rocher lavendel voetenbadtablet

Geef een reactie

