Korte mededeling

Lieve volgers,

Vandaag een (extra) andere soort artikel en tevens op een heel ander tijdstip dan jullie gewend zijn. Zoals jullie aan de titel konden lezen, hierbij een korte mededeling. Ben jij benieuwd naar deze mededeling? Lees dan snel verder!


Zoals jullie misschien weten en gelezen hebben in ‘persoonlijke updates’ gaat het al best een lange tijd erg slecht met me. Tussen de laatste ‘persoonlijke update’ en nu ben ik alweer twee keer met spoed opgenomen in het ziekenhuis, een wandelende apotheek geworden met veel morfine en toestanden om de pijn te onderdrukken en ik kan helemaal niks. Niet lopen, niet staan…eigenlijk is alles te veel. Ik probeerde vorige week een nieuwe persoonlijke update te typen maar dat ging helemaal mis. Mentaal begint het nu ook enorm zijn tol te eisen en het maakte een hoop emoties los maar dat komt nog wel beloof ik.
Er is me ook aangeraden om zo min mogelijk boos te zijn op mezelf en zoveel mogelijk afleiding te zoeken voor zover het kan. Daarom wil ik zo nu en dan proberen een extra artikel te maken, die om 15:00 online zal komen.

Waarom nou een extra artikel?
Omdat ik niet kan beloven wanneer en of het me lukt een artikel te maken en op welke dag. Wel heb ik zeker de intentie en wil ik laten weten dat ik het echt probeer. Mijn medeblogster zorgt elke dag trouw om 06:00 voor een artikel en dat lukt haar ook. Zo weten jullie altijd wat te verwachten. Als ik dit over zou nemen maar het me niet lukt is er voor die dag geen artikel. Dit vind ik zonde en ik wil voorkomen dat ik extra druk bij mezelf ga voelen, dat helpt nu gewoon niets in mijn situatie.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en het toch leuk vinden en waarderen, dat ik mijn best doe om af en toe een extra artikel te plaatsen. Ik kan ook lang niet alles qua artikelen maken dus denk vooral aan tags, updates, favorieten etc. Hebben jullie zelf nog ideetjes of vragen? Laat het zeker weten in de reacties, ik kan wel wat inspiratie gebruiken!
Ook zal ik proberen meer te reageren en meer reacties te plaatsen, voor zover dat kan lukken. Als laatste even een enorme dankjewel en respect voor mijn medeblogster, die een heel lief artikel heeft geplaatst om me te steunen deze dag. En dat ze het zo leuk vind om artikelen te maken en aan de blog te werken met heel veel plezier! Ik wist overigens niet dat ze een extra artikel voor me zou plaatsen, dit was namelijk een verrassing! Dus mijn excuses dat ik ook weer aan kom zetten met een extra artikel maar ik zat hier al een tijd over na te denken.

Veel liefs,

So

Een gedachte over “Korte mededeling

  1. Ik wens je al het beste toe ! Na regen komt zonneschijn hoelang het ook duurt ! . Mij maakt het niet zo veel uit wat ik lees want ik heb je niet zomaar gevolgd. Alles wat je schrijft is leuk 😊😊

    Liked by 1 persoon

  2. Wauw ik hoop dat het snel allemaal goed met je komt! Lijkt me vervelend namelijk 😦 een dikke knuffel! Maak je niet te druk om de blog, als het een leuke afleiding is is dat heel goed maar het moet je ook geen stress opleveren 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

