Vraag aan jullie!

Lieve volgers,

Wij hebben een vraag aan jullie!
Op onze blog willen wij graag recepten proberen en deze met jullie delen. Nou moeten wij eerlijk bekennen dat wij ontzettend veel van eten houden, en veel dingen wel lusten.

Eten 1

Maar onze vraag aan jullie is als volgt;
Waar zou jij graag een recept over willen lezen? Is dat hoe je water een heerlijk smaakje kan geven? Of hoe je een bepaald gerecht maakt? Misschien wil je variaties op een gerecht weten of een lekkere wrap?
Het kan allemaal!

Eten 2

Wij zijn dus heel erg benieuwd en hopen op zoveel mogelijk reacties!
Dan gaan wij daar mee aan de slag!

Liefs,
SoBeautyWomen

10 gedachtes over “Vraag aan jullie!

  1. Ik hou van recepten van over alles , iets waar ik een beetje inspiratie kan uithalen. Lekker voor ontbijt, lunch, brunch en avond eten. Dus van alles eigenlijk haha

    Liked by 2 people

  2. Ik heb 2 kinderen die alle twee van verschillende dingen houden! Als ik iets maak dan is er altijd één die met lange tanden eet! Makkelijke gerechten die snel klaar zijn, dat zou ideaal zijn! dan kan ik namelijk wat vaker 2 dingen maken zodat ze beiden happy zijn 🙂

    Like

Geef een reactie

