Yves Rocher Réparation shampoo review

Na haaruitval en uitgedund haar te hebben, ben ik erg zuinig op mijn haar geworden. Vandaar dat ik het ook zo goed mogelijk wil verzorgen. Bij de Yves Rocher zag ik toen de Reparation Shampoo tegen met jojoba olie. Ben je benieuwd wat ik hier van vindt? Lees dan snel verder!

Yves_Rocher_logo

De shampoo

Shampoo 1

Deze voedende en herstellende shampoo is ontwikkeld voor droog en/of krullend haar en heeft de werking om je haar naar zijn natuurlijke staat te herstellen. Yves Rocher staat bekend om hun natuurlijke producten en ook deze shampoo is siliconenvrij. En dat is voor ons een groot pluspunt! Door de jojoba olie wordt je haar erg zacht, valt het natuurlijk op je schouders en krijgt het een mooie glans!

Shampoo 2

Review
Door mijn haarproblemen was ik echt op zoek naar een goed product waarin zo weinig mogelijk chemische middelen worden gebruikt. Mijn ervaringen, eigenlijk onze ervaringen, met Yves Rocher zijn erg positief en wij vinden de producten dan ook erg fijn. Toen ik de shampoo voor het eerst ging gebruiken viel vooral de geur mij op. De geur is te omschrijven als de geur van buiten, van vers gemaaid gras en eigenlijk de lente! Een hele aangename geur, waar je wel even aan moet wennen. Tijdens het gebruik viel het me op dat het erg veel schuim wordt, wat ik erg prettig vindt en het verspreid zich gemakkelijk over je hoofdhuid! Na het drogen vielen de punten me meteen op want die waren niet meer droog en uitgedund. Ze waren erg verzorgd en leken hartstikke gezond! Mijn haar glansde veel meer dan voorheen en het viel meteen goed! Enig minpuntje is wel dat het mijn probleem met huidschilfers niet heeft verminderd. Het is ook niet meer geworden, maar ik had toch gehoopt op enige vermindering. Al met al geef ik deze shampoo een dikke 8! Hij is te koop in de Yves Rocher winkels of online voor €3.95 (300 ml). Je kan er erg vaak mee doen omdat je maar weinig nodig hebt voor een mooi effect!

Welke shampoo heeft jou voorkeur?

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

2 gedachtes over “Yves Rocher Réparation shampoo review

  1. Ik gebruik hem nu al 4 maanden, mijn hoofdhuid raakt nu geïrriteerd van en doet niets meer voor mijn haar. In het begin was het geweldig, maar eenmaal als je haar aangewend is doet het niets meer. Jammer was in het begin blij mee.

    Like

Geef een reactie

