Keuze van de maand mei

welke-keuze-ga-jij-maken

Keuze van de maand mei

Oei… ik zou dan echt kiezen voor nooit meer op hakken mogen lopen. Ik ben al heel lang en door de hakken wordt ik natuurlijk nog groter. Daarom vind ik het ook totaal niet erg om nooit meer hakken te mogen dragen. In de zomer vindt ik het heel erg fijn om sandaaltjes of slippertjes te dragen. Vaak draag ik de welbekende sandaaltjes van de Primark! Ik heb er een aantal, en die heb ik ook echt al twee of drie jaar. Ze gaan maar niet stuk en zien er nog goed uit, dus geen reden om ze weg te gooien. En in de winter kies ik gemakkelijk voor een laarsje of een sneaker. Dus ik kies zeer zeker voor nooit meer hakken mogen dragen!

Welke keuze maak jij?

 Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

8 gedachtes over “Keuze van de maand mei

  1. Hele leuke post en hoe verzot ik ook ben op hakken ik zou kiezen voor nooit meer hakken, sneakers kan ik soms toch wat beter stylen namelijk.

    Like

  2. Nooit meer hakken dragen: ik kies dan toch voor mijn platte schoenen, voor mijn gemak. Hakken draag ik maar af en toe en die doen me vaak pijn. Wel voel ik me altijd sexy in hakken 😉 Toch ja,… 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Nooit meer hakken! Na 20 jaar balanceren daarop was ik er klaar mee. Heerlijk lange wandeltochten maken op echt fijn zittende schoenen en minder last van de knieën bovendien 😊

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

