Review Nivea Powerfruit Fresh Showergel

Gisteren vond ik het eens tijd om weer een nieuwe showergel uit te proberen en dus koos ik voor de Nivea Powerfruit Fresh Showergel! Een nieuwe geur van Niveau, dat leent zich dus perfect voor een review!

Nivea3

Verpakking
De verpakking is de welbekende fles zoals die van Nivea er uit zien. Wat ik het leuke vond is dat ze het label doorzichtig hebben gemaakt, waardoor je de paarse showergel meteen kan zien. De kleur past erg bij de acai bes, waarvan ook een afbeelding te zien is op de voorkant. Een positief punt is ook zeker dat je op de achterzijde alle ingrediënten kan vinden!

Ingrediënten
De geur van de acai bes is rijkelijk aanwezig. Niet overheersend maar heel erg subtiel en dat vind ik erg fijn. De geur is erg zacht en fris! Ik merk dat mijn huid soms heftig kan reageren op een showergel. Dan krijg ik een rode uitslag op mijn benen en armen, en zodra ik me afdroog begint het te jeuken. Vandaar dat ik ook vaak showergels gebruik op natuurbasis. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de showergel van Yves Rocher. Op de achterkant van de Nivea fles stond dat het pH neutraal is en dat kon ik merken. Mijn huid reageerde er erg goed op en werd niet rood. Dus zeer zeker een aanrader voor als je een gevoelige huid hebt!

Nivea2 Nivea1

Conclusie
Ik ben heel erg tevreden over deze showergel! Zodra je hem op een spons of poef doet, in combinatie met water, begint hij rijkelijk te schuimen! Dit vind ik persoonlijk erg fijn en zeker een must voor een goede showergel. Daarnaast is de geur goed aanwezig, en gaat je hele badkamer er naar ruiken. Zodra je het schuim van je huid spoelt blijft de geur ook op je lichaam zitten! Erg fijn want het is een zeer frisse geur. Het grootste pluspunt is wel dat mijn huid er tegen kan en niet rood begint te worden. Deze showergel geef ik ook zeer zeker een 8!

De Nivea Powerfruit Fresh Showergel is te koop voor €2.99 bij de Albert Heijn

Wat is jullie favoriete showergel?

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin??

Een gedachte over “Review Nivea Powerfruit Fresh Showergel

Geef een reactie

