Fashion wishlist lente

Wat een prachtig weertje hebben we vorige week gehad, het leek wel zomer! Maar het is nog maar lente, want de regen heeft ook alweer zijn intrede gemaakt in Nederland. Vandaag laten we jullie onze fashion wishlist zien voor de lente!

Lentetag

Jas Only

In de zomer loop ik vaak zonder jas, maar in de lente zijn er dagen dat er toch nog wel een jas aan moet. Vooral als er toch nog wat regen naar beneden valt en de temperaturen nog niet op zijn hoogst zijn.
Een iets langere jas, denk hierbij aan net over de heupen, vind ik erg mooi voor deze lente. Al zie je tegenwoordig ook veel biker jasjes, ook super mooi maar ik ga liever voor een iets langere jas. Deze zachtroze kleur jas is van het merk Only en kost €59.95. Persoonlijk vind ik dat een best bedrag voor een jas, maar het is dan ook een wishlist!
De jas is te koop bij Wehkamp

Off shoulder top H&M

De trend dit seizoen is de off shoulder top én de streepjes zijn ook weer helemaal terug van weggeweest!
Het is dan ook leuk, vind ik, dat ze deze twee gecombineerd hebben in een leuke top!
Deze top is van de H&M en je kan hem al kopen voor de prijs van €9.99!

 Bershka broek zwart

Al een tijdje staat er een zwarte broek op mijn wishlist! Toen ik een beetje aan het rondkijken was op de site van Bershka kwam ik deze super skinny low waist jeans tegen, met een paar openingen erin.
Een erg leuke en speels broek als je het mij vraagt! En dan zul je wel denken ‘Zwart? Voor de lente?‘. Ja, zwart voor de lente. Omdat je het leuk kan combineren met vrolijke kleurtjes, sieraden, schoenen of sandaaltjes!
De broek kost €24.99 en is te bestellen via de website van Bershka

 Vty sneaker van Haren

Voor de voeten ga ik voor een platte schoen die niet hoger komt dan de enkel.
Omdat ik al vrij lang ben, loop ik niet vaak op hakken want dat maakt me nog langer dan dat ik al ben.
Deze lente zie je als trend veelal witte sneakers, maar ik ga toch liever voor een zachte kleur, zodat de lente kleuren terug komen in de schoenen. Als ik deze kleur alleen al zie wordt ik al vrolijk! Deze sneaker is van Vty en kost €9.95. Ze zijn verkrijgbaar in diverse kleuren bij de Van Haren winkels en ook online!

Zonnebrillen

En als de zon schijnt, is een zonnebril wel erg handig! Helaas zullen deze brillen pure eyecandy blijven voor mij. Allebeide hebben wij een bril, maar ik heb mijn bril 24/7 op en daarmee heb ik dus ook een zonnebril op sterkte. Maar ach, voor de wishlist doen we gewoon stiekem twee prachtige zonnebrillen erbij! Deze brillen zijn €12.95 en zijn verkrijgbaar bij Come get fashion

Wat zijn de lente fashion items die op jullie wishlist staan?

10 gedachtes over “Fashion wishlist lente

Geef een reactie

