Opgemaakt in april!

De maand april zit er al een paar dagen op! Vandaag laten wij jou een aantal producten zien die wij hebben opgemaakt!

Alles

Micellair water 3 in 1 (Kruidvat, €2,49)

Micellair water kruidvat 3 in 1

Op aanraden van mijn medeblogster heb ik een tijd geleden dit micellair water gekocht, samen met het rozenwater van de Kruidvat. En wat ben ik blij met deze aankoop zeg! Ondanks dat ik niet veel make-up draag, maakt het mijn huid wel echt heel goed schoon elke dag en geeft het een fris en fijn gevoel. Ik gebruik het in de ochtend en voordat ik ga slapen. Als ik mascara draag, dan werkt dit ook nog eens perfect om het goed er af te halen. Daarna gebruik is het rozenwater, voor de extra frisheid. Ik kan het iedereen zeer zeker aanraden en ben dan ook ontzettend blij dat ik er meteen twee had gekocht! Zo nu en dan heeft de Kruidvat de 1+1-acties, dus die zijn perfect voor zulke producten!

Vanille lippenbalsem (Yves Rocher, €2,50)

Lippenbalsem vanille

Ik ben echt verkocht aan deze lippenbalsem sinds de eerste die ik had van de Yves Rocher. De lippenbalsem is erg verzorgend en voedend. De balsem is erg gemakkelijk aan te brengen door dat hij goed uitsmeert over je lippen. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende ‘smaken’. Degene die ik heb zijn vanille, framboos, karitéboter (favoriet!!) en macademia. Oef, dat zin er meer dan gedacht maar dit laat wel zien hoe fijn ik ze vindt. Het minpuntje van de framboos is dat ze een vreemde kleur roze achterlaat op je lippen. De andere zijn kleurloos en dus perfect!

Max Mascara (Action, €1.49)

Max Mascara

Ik las vrij veel verschillende verhalen over make-up van de Action, zowel positief als negatief.
Qua mascara haal ik ze meestal bij de Kruidvat, maar ik dacht ‘Ach, let’s try!’. En ik moet zeggen dat ik er wel positief over ben, maar het kan niet tippen aan de merken zoals Essence en Catrice. Het borsteltje is erg fijn en verspreidt de mascara goed over je wimpers, je krijgt geen spinnenpoten en de kleur is echt mooi zwart. Ook krijg je wel het volume effect, maar wel echt minimaal helaas. Mocht je krap bij kas zitten en echt niet meer dan twee euro uit kan geven aan een mascara, dan kan ik het je zeker aanraden.

Christina Aguilera – Royal desire 15ml (€15,95)

Christina aguilera royal desire

Echt, ik hou van deze geur!! Ik was ook echt zo blij dat ik deze als cadeau kreeg van mijn medeblogster!
De geur is lekker zoet en fris tegelijk, maar niet te overheersend. De ingrediënten die Christina heeft uitgekozen zijn lelie, kamperfoelie, zwarte bed, iris, roos en muskus. Nou de lelie en de roos vind ik echt terugkomen in deze heerlijke geur!

Welke producten hebben jullie opgemaakt in april?

 Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

Een gedachte over “Opgemaakt in april!

Geef een reactie

