Primark nagellak review

Al een tijd geleden, toen wij voor het laatst naar de Primark gingen heb ik een nagellak setje meegenomen omdat wij beide erg benieuwd waren naar de kwaliteit hiervan! In deze post zal ik ze voor jullie reviewen en mijn mening hierover geven!

Primark nagellak 1

Nude

Primark nagellak 3

De kleur leek me veel belovend maar als ik de kleur zo op mijn nagels heb valt hij toch een beetje tegen.
Op de foto heb ik drie laagjes opgedaan en toch vind ik hem nog niet mooi dekkend.
Maar ik moet wel toegeven dat als je een zakelijke gelegenheid of iets dergelijks hebt, en je toch een kleurtje op je nagels wilt doen. Dan vind ik de kleur zeer geschikt. De kleur springt er niet uit en geeft een subtiel kleurtje aan je nagels.

Grijs

Primark nagellak 4

De grijze kleur vind ik heel erg mooi dekkend, na twee laagjes. De kleur komt goed naar voren en is goed te gebruiken voor een rustige uitstraling of als je een serieuze afspraak hebt. Maar ik denk wel dat ik hem zou opleuken met een fellere kleur, wat het geheel net iets vrolijker maakt.

Lavendel/paars

Primark nagellak 5

I just love it! Wat een prachtig mooi en zacht lente kleurtje, helemaal passend bij de mode trends van dit seizoen! Na het aanbrengen van het tweede laagje vond ik de kleur al vrij dekkend. De kleur is meer lavendel dan paars vind ik zelf, en daardoor ook mooi subtiel. Zeer zeker een favoriet!

Roze

Primark nagellak 6

Als ik dit kleurtje op mijn nagels zie, dan krijg ik al helemaal zin in de zomer! Ik vind de kleur zo vrolijk, maar niet te overdreven. Het is geen knalroze kleur maar meer een zachtroze gemend met een zalmkleurtje. Helemaal leuk dus! Ook bij dit lakje waren twee laagjes voldoende voor een dekkende laag. Dit vind ik toch wel erg belangrijk, omdat ik het niet zo mooi vind als je, je nagel er nog doorheen kan zien.

Conclusie


Primark nagellak 2

Het is denk ik wel duidelijk dat ik zeer te spreken ben over de nagellak van de Primark! Voor dit setje heb ik €2.50 betaald. Dit is natuurlijk geen geld voor vier lakjes. Het kwastje smeert goed uit over de gehele nagel maar je hebt wel minimaal twee laagjes nodig voor een goede dekking. Je kan ze zowel individueel gebruiken als in combinatie met elkaar en ik denk dan ook dat menig nail-art artiest hier hele leuke dingen mee kan maken!

Wat is jou ervaring met nagellak van de Primark?

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

11 gedachtes over “Primark nagellak review

Geef een reactie

