Persoonlijke update

Lieve volgers,

Vandaag een tweede bericht, die niks met beauty of iets dergelijks te maken zal hebben. Vanochtend werd ik op de hoogte gesteld dat mijn medeblogster een nacht in het ziekenhuis heeft doorgebracht en dat er vandaag nog verdere onderzoeken zullen volgen. Dan zit de schrik er goed in kan ik jullie vertellen… na alles wat ze al heeft meegemaakt, nu dit. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik bij haar op ziekenbezoek dezer dagen. Natuurlijk zal ik proberen de artikelen zoveel mogelijk vooruit te maken en te plannen, zodat jullie elke dag een artikel hebben om te lezen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zeg ik hier alvast sorry voor. Maar om dit moment is de vriendschap belangrijker.

Zouden jullie een (lieve) beterschapswens voor haar achter willen laten in de comments?
Ik weet zeker dat ze dat enorm op prijs stelt!

Liefs,

SoBeautyWomen

19 gedachtes over “Persoonlijke update

  1. Dat klinkt niet zo goed, veel beterschap gewenst aan haar en dat ze snel terug beter mag worden. Vriendschap is inderdaad veel belangrijker, dus is een artikel meer of minder absoluut geen ramp. Veel beterschap! xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

