Spam je blog!

Spam je blog, sobeautywomen

 Wauw! Wij hebben de grote mijlpaal van 100 volgers mogen bereiken en inmiddels zitten we al op de 145 volgers!
Voor ons is dit nog steeds onvoorstelbaar en we zijn jullie echt enorm dankbaar!

Al een paar keer hebben wij een Spam je blog! artikel op onze blog gepost.
Omdat het volgers aantal blijft groeien, blijven wij dit doen.

Wij willen jullie graag een podium geven om je blog te promoten zodat andere bloggers je blog kunnen gaan ontdekken! En wij vinden het zelf ook heel leuk om nieuwe blogs te leren kennen.

Vertel in de comments hoe je blog heet, waar je over blogt en alles wat je maar kwijt wilt!
Vergeet niet een linkje van je blog erbij te zetten.
Zo kunnen anderen zo snel mogelijk naar jou blog gaan en kunnen wij ook een kijkje nemen!

Liefs,
SoBeautyWomen

22 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Proficiat! Hard work pays off !🙌🏽
    Leuk initiatief voor andere bloggers trouwens !
    Mijn blog gaat vooral over beauty & lifestyle heb mijn blog nog maar 2 weken ongeveer maar probeer regelmatig nieuwigheden te posten , iedereen welkom 🙈 xoxo

    Like

  2. Ik ben Demi, 17 jaar. Ik blog op mijnkijkophetleven.wordpress.com over alle dingen die me gelukkig maken. Zo schrijf ik posts over beautyartikelen, reviews, shoplogs, deel ik mijn zelfgenomen foto’s en deel ik met jullie wat ik de moeite vind om te delen! Benieuwd? Neem dan zeker een bezoekje! Ik volg elke blog die me volgt terug. Tot snel! 😘

    Like

  3. Proficiat!! Jullie hebben echt een heel leuke blog om te volgen!
    Keep up the good work! 😀

    Mijn blog is typische meisjesblog 😉 Ik schrijf over heel wat verschillende onderwerpen.
    Van Kylie Jenner tot verschillende soorten mojito. Ook kledij en nail art komen aan bod. Have fun!

    memyselfandcocktails.wordpress.com

    Like

  4. Wat super zeg, dank je wel voor deze kans!
    Mijn blog ‘Mooi Leven, by Hans de Gans’ gaat over vooral over ‘jou van binnen’. Ik heb gemerkt dat veel mensen moeite hebben om eens voor zichzelf te kiezen. Om nee te zeggen of om zich even terug te trekken en de boel de boel te laten. We ‘moeten’ zoveel van onszelf en van onze omgeving en we zitten allemaal vol schuldgevoelens en kritiek. Daar worden we niet vrolijk van en ik wil dat anders.
    Met mijn blog wil ik laten zien dat je lief mag zijn voor jezelf zodat je ook lief kunt zijn voor anderen. Ik heb er ook een Facebookpagina bij met allerlei quotes. Kijk vooral eens op https://mooilevenblog.wordpress.com/ en op https://www.facebook.com/MSWHansdeGans/
    En ik ga heerlijk snuffelen op alle blogs van jullie! Lieve groetjes, Marije ❤

    Like

  5. Wat leuk, een spamjeblog artikel 🙂 Ik heb net een paar blogs aangeklikt in de comments en besloot mijn link ook toe te voegen. Ik blog nu bijna een maand met veel plezier op http://www.Ikhouvanbeauty.nl over beauty, fashion en lifestyle. Leuk als je mij ook een bezoekje brengt!

    Like

  6. Wat leuk, ik doe ook even mee!
    Ik ben een beginnend blogger, over de jaren wel een paar pogingen gedaan, maar merkte dat ik schreef over dingen die ik niet leuk vond.
    Nu een blog begonnen over de dingen die ik wel leuk vind, zoals vintage spullen (Polaroid camera’s, videobanden, platen, platenspelers), kleding, rommelmarkten, kringloopwinkels, wegwerpcamera’s, evenementen, films en heel af en toe ook wat beauty.
    https://aworldofvinyl.wordpress.com/
    Groetjes Jeltje 🙂

    Like

  7. Hoi Ik ben Monica en op mijn persoonlijke blog http://www.littlebyme.nl deel ik van alles wat ik leuk vind. Beauty, lifestyle en ook iedere week een overzicht van mijn week. Ik hoop dat je een kijkje komt nemen en ik heb toevallig vandaag ook een Spam je blog artikel geplaatst dus laat ook vooral bij mij je gegevens achter want ik heb ook wel weer zin om nieuwe blogs te ontdekken. Xx

    Like

Geef een reactie

