Kledinglijn Beyoncé: Ivy Park!

Sinds 14 april is de nieuwe kledinglijn van Beyoncé, in samenwerking met Topshop, genaamd Ivy Park te koop! Wij willen jullie hier graag meer van laten zien!

Logo

Wij moeten toch wel eerlijk bekennen Beyoncé verschrikkelijk goed te vinden en vonden het dan ook geweldig om haar live in Nederland te zien mogen optreden! Wat een fantastische vrouw, wat een energie en wat een stem! Maar nu heeft ze een nieuwe kledinglijn! De nieuwe lijn heeft 200 items en bestaat voornamelijk uit sportkleding.

Foto 1

De naam mag wel een beetje voor zich spreken denken wij. Ivy is natuurlijk de tweede naam van haar prachtige dochtertje, Blue Ivy. Maar de oorsprong van het woordje Park wisten we nog niet! Beyoncé legt het zelf eventjes uit:

“Ik werd ‘s ochtends vaak uit bed gehaald door mijn vader. Ik moest dan gaan sporten en gaan hardlopen door het park. Ik weet dat ik steeds wilde stoppen, maar ik pushte mezelf om door te gaan. Ik kreeg er discipline van.. Als ik bang ben, of iets in mijn leven moet overwinnen, dan ga ik terug naar dát park. Zelfs voordat ik het podium op ga, dan denk ik even terug aan dat parkje. Toen ik Blue Ivy kreeg, dacht ik terug aan dat parkje. Dat park is voor mij een ‘state of mind’. Het geeft me kracht, heeft me gebracht en gemaakt tot wie en waar ik nu ben.”

Foto 2

Maar hoe kunnen wij nou aan de kleding komen? Zalando heeft het voorrecht om de nieuwe kledinglijn van Beyoncé  te mogen verkopen!! Dus het is heel gemakkelijk voor ons om ook deze leuke (sport-)kleding te gaan dragen! Hieronder een paar items die wij enorm leuk vinden!

Black top

Een simpel zwart t-shirt maar toch enorm leuk door het logo groot aan de voorzijde. Dit shirt kost €21.95.

Sporttop

Een goede sporttop is zeer zeker belangrijk! Iedereen kent wel de sportbh’s en daar zijn deze tops zeker mee te vergelijken! De stof is overigens ademend en dat is natuurlijk extra fijn voor als je aan het sporten bent. De top is verkrijgbaar in diverse kleuren en kost €29.95

Legging

Tijdens het sporten is het, denken wij, heel fijn om een goede legging te dragen. Het printje aan de zijkant verbreekt de zwarte kleur op een grappige manier! Leuk bedacht! De legging kost echter wel flink wat geld… €139.95

Hoodie

We love hoodies! Heerlijk om bij een koude dag, of op een frisse avond aan te trekken! Het liefste nog een beetje oversized, zodat je helemaal weg kan kruipen in de trui! Voor deze hoodie betaal je €44.95

Zou jij sportkleding van Ivy Park gaan dragen?
Welk kledingstuk is jou favoriet?

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

3 gedachtes over “Kledinglijn Beyoncé: Ivy Park!

Geef een reactie

