50 Fun Questions Tag!

Via http://www.2wmn.nl kwamen we bij de ’50 Fun Questions Tag‘! Hoe enorm leuk is die! Ben je benieuwd naar onze gekke en leuke antwoorden? Lees dan snel verder!

Fun questions tag

1. Laat je de deuren van je kledingkast altijd open of die je die netjes dicht?
Ik doe de deur altijd netjes dicht. Soms klemt de deur niet goed in het slot en gaat hij op een kiertje. Maar dan doe ik hem dicht zodra ik weer bij mijn kledingkast ben!
2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Ik slaap eigenlijk nooit in een hotelkamer. De keren dat ik er sliep, waren de shampoo en derlijke niet erg speciaal, dus die heb ik ook niet meegenomen. Mocht ik ooit in een hotel komen waar ze wél leuk of bijzonder zijn, dan gaan ze zeker in de tas mee naar huis!
3. Slaap je met je dekbed los of ingestopt?
Mijn dekens hangen los en aan het voeteneind is het ingestopt. Maar een klein stukje dus. Als het geheel is ingestopt krijg ik een heel beklemmend gevoel en dat vind ik niet fijn. Daarbij als ik het warm krijg, dan heb ik de neiging om één been buiten de dekens te hangen. Om af te koelen laten we maar zeggen hahah!
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee haha! Maar ik weet nog wel een herinnering met betrekking hier tot. Tot een paar jaar geleden werd er bij ons in het dorp altijd een oud en nieuw stunt gedaan. Toen ik een jaar of tien was, reed ik op mijn fietsje door het dorp en kwam ineens het bord tegen waarbij je het dorp in gaat. Met verbazing bleef ik staan want daar stond ineens ‘Amsterdam‘. Nou je kom bij alles wijsmaken maar ik wist toen al heel goed dat Amsterdam toch echt meer dan anderhalf uur rijden is hahah! Ze hadden dus allerlei borden uit heel Nederland gehaald en die random in het dorp geplaatst.
5. Gebruik je vaak post its?
Jaaaaa!! Ik gebruik vaak van die leuke stickey notes van de Hema of van de Action. Ze zijn erg handig voor een korte notitie die je toch wel moet onthouden en ze zien er nog eens erg schattig uit!
Hema sticky notes
 
6. Spaar je Airmiles? Zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt?
Nee ik spaar ze niet.
7. Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwem bijen?
Liever allebeide niet. Maar als ik dan een keuze moet maken… pff wat is dit moeilijk. Dan wordt ik liever aangevallen door een beer. Maar of ik dit ook overleef is een tweede vraag. Ooit hoorde ik dat als je door een beer wordt aangevallen, je enorm hard moet gaan schreeuwen/grommen en je groot moet maken (armen en benen spreiden). En je moet vooral de beer niet in de ogen aan kijken. Maar mijn instinct zou zeggen: schreeuwen en als een idioot weg rennen!!
8. Heb je sproeten?
In de zomer kan ik lichte sproetjes krijgen, maar ik heb eerder last van kleine rode bultjes door zonneallergie. Ik blijf daarom ook vaak uit de brandende zon. Ik wordt namelijk niet bruin, dus dan blijf ik liever in de schaduw. 
9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt?
Dat hangt heel erg van de persoon af wie de foto maakt. Als ik diegene niet ken, en het dus een ‘vreemde’ is, dan ga ik eerder verhaal halen waarom diegene een foto maakt of ik kijk echt boos. Overigens vindt ik het ook echt onfatsoenlijk om zomaar een foto van iemand te maken die je niet kent. Maar als ik diegene ken en er wordt een foto genomen, dan lach ik meestal wel.
10. Waar kan jij je kapot aan ergeren bij anderen?
Wat ik hééééel erg irritant vind is dat mensen vies eten. Denk hierbij aan smakgeluiden. Echt vreselijk! Daar kan ik me heel erg aan irriteren en ergeren.
11. Tel je je stappen wel eens als je aan het lopen bent?
Nee, eigenlijk niet. Dit deed ik wel eens als kind zijnde, als we speurzoekertje aan het spelen waren en je dan het aantal stappen moest tellen haha. Maar gewoon overdag tel ik niet het aantal stappen wat ik aan het lopen ben. 
12. Heb je wel eens in de struiken geplast?
Eventjes diep nadenken… volgens mij niet. Ik weet nog wel dat ik als klein meisje één keer heel nodig moest plassen. Toen liep ik heel snel naar de struiken maar op het moment lukte het niet om te plassen hahah. Daarna heb ik het ook nooit meer geprobeerd. 
13. Ook wel eens gepoept dan?
Nee, dat al helemaal niet. Bah! 
14. Dans je wel eens zonder muziek?
Eigenlijk niet of eigenlijk wel? Ik heb jaren lang gedanst en natuurlijk heel veel choreo’s aangeleerd. Ik had dan heel vaak dat ik bijvoorbeeld een bepaald stukje weer even oefende….zonder daadwerkelijke muziek is dat dan. Maar toch hoor je in je hoofd dan wel de muziek die erbij hoort….dit is een hele aparte uitleg volgens mij maar misschien snappen de dansers onder jullie wat ik bedoel!?
 
Dansen
 
15. Kauw je op je pen?
Nee, dat vind ik niet zo smakelijk. Je zal maar een pen in handen krijgen waarop gekauwd is, nah liever niet. 
16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
Met precies nul personen. Ik kan prima slapen in mijn eentje! 
17. Heb je een éénpersoons- of een tweepersoonsbed?
Een heerlijk tweepersoonsbed waarvan ik de ruimte dan ook zeer goed benut in m’n eentje! Het is zo fijn om gewoon breed te gaan liggen in een warm bed! 
18. Wat is je favoriete nummer van deze week?
Uhm… moeilijk. Het lied wat ik deze week wel heel mooi vond is 7 years van Lucas Graham. 
19. Vind je het kunnen dat mannen roze dragen?
Ja, waarom niet? Als het mooi en goed gestyled is kan een man zeker roze dragen. Wij dragen toch ook blauw? 
20. Kijk jij vaak naar tekenfilms?
Jazeker! Al geef ik wel de voorkeur aan Disneyfilms! Jaja, hier spreekt een Disney-addict! De tekenfilms van tegenwoordig vindt ik eigenlijk een beetje te vergaan. Ik zie er veel agressie in voor komen, en ze zijn totaal anders dan toen wij klein waren. Dat vind ik best wel jammer, omdat voor mijn gevoel de tekenfilms van vroeger erg leuk waren zonder al die agressie en rare woordkeuze.
 
Disney
 
21. Wat is de slechtste film die je ooit hebt gekeken?
Oeff…. de films die ik tot nu toe heb gekeken vond ik allemaal leuk. Zodra er een film op tv is en het boeit me niet in de eerste vijf minuten, dan zap ik meestal weg. Maar gelukkig is er Netflix en zijn er een heleboel leuke films!
 
22. Waar zou jij je waardevolle bezittingen verstoppen als je die zou hebben?
Als ik die zou hebben dan zou ik niet vertellen waar ik die zou verstoppen, want dan kan ik meteen een nieuwe verstopplek zoeken. 
23. Wat drink je bij het avondeten?
Ik drink graag een glas water bij het avondeten, of een vruchtendrank. 
24. Welke saus eet je bij je kipnuggets?
Geen! Ik ben zo’n aparte meid die geen saus eet bij kipnuggets/friet etc. Oke af en toe saté saus bij m’n frietjes dan. 
25. Wat is je favoriete eten?
Wij vinden het beide echt heerlijk om bij Vapiano te gaan eten, of bij een all-you-can-eat wokrestaurant. Ik kan jullie vertellen dat wij op die momenten echt heel erg aan het genieten zijn, en er bijna rollend vandaan komen! Thuis vind ik het heerlijk om burrito’s of pilaf met perziken te eten. 
26. Welke film(s) kan je eindeloos blijven kijken?
Meestal heb ik dit met series, maar als ik dan een film(s) moet kiezen dan ga ik voor Shawshank redemptionThe curious case of Benjamin Button en What to expect when you’re expecting. 
27. Wie heb je als laatste gekust?
My parents! 
28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, dat zou niks voor mij zijn. Ik heb het ook niet zo op kamperen… 
29. Zou jij ooit naakt poseren in een blad?
Nee, denk ook niet dat een blad dat zou willen haha. 
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven?
Nog niet zo lang geleden. In november heb ik mijn medeblogster een open when pakketje cadeau gegeven. Ondertussen ben ik bezig met nieuwe envelopjes en de briefjes die er bij komen schrijf ik met de hand. Ik vind dat veel persoonlijker dan een mailtje, of een kaartje via internet bestellen.
 
Brief schrijven
 
31. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet controleren?
Ja! Zeg ik stiekem wel met trots haha! 
32. Ooit een verkeersboete gehad voor het overtreden van de maximumsnelheid?
Ook hier moet ik met ‘ja’ op antwoorden. In totaal heb ik in zes jaar tijd nu drie keer een overtreding gehad van de maximumsnelheid. Één daarvan zal me altijd bij blijven: 3 km te hard… Maar tsjongejonge dat zijn geen grappen want ze zijn heel erg duur. 
33. Ooit zonder benzine gestaan?
Nee nog nooit, wel eens bijna maar toen was ik net op tijd bij een tankstation! 
34. Wat eet je het liefste op je brood?
Hagelslag! I love it! Vooral de melkchocolade hagelslag maar ik moet bekennen dat de chocoladevlokken ook hoog op mijn lijstje staan. 
35. Wat eet je het liefste als ontbijt?
Ik vind het heerlijk om te ontbijten met yoghurt en dan met vers fruit, of een boterham met aardbeitjes. 
36. Hoe laat ga je meestal naar bed?
Ik heb geen vaste tijd waarop ik naar bed ga. Vaak ga ik naar bed wanneer ik klaar ben met alles wat ik moest doen die dag en gewoon even wil liggen. Of wanneer ik heel erg moe ben natuurlijk! 
37. Ben je lui?
Ik zou mezelf niet lui, maar ik vind het wel heerlijk om een dagje niks te doen en te Netflixen. 
38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
Dit heb ik eventjes aan mijn moeder gevraagd. Vaak ging ik verkleed als een prinses in een roze prinsessenjurk met een kroontje! 
39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop?
Een hond, vroeger hadden wij altijd zo’n kalender van de Chinese toko op het toilet hangen. Dan zat ik altijd te kijken naar mijn jaartal 1994, dat was dus de hond. Ik vond dat super leuk haha. (Dit hoefde ik dus niet eens op te zoeken).
 
Chinies horoscoop hond
 
40. Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek in totaal zo’n 11 talen maar natuurlijk niet allemaal net zo goed, al kan ik me er wel goed wegwijs in maken. De talen die ik zeer vloeiend spreek zijn Nederlands, Engels, Frans, Papiaments en Spaans. 
41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift?
Nee niet meer, heb ik wel gehad maar ik koop nu liever tijdschriften als er iets leuks in staat. Dus ik kijk altijd eerst in de winkel of het interessant is en dan beslis ik of ik het koop. Mijn ouders hebben overigens wel een abonnement op de telegraaf van een jaar. Dus zo nu en dan blader ik die even door. Maar tegenwoordig zijn er hele handige nieuws apps die je meteen al het nieuws kunnen bieden. 
42. Speelde je vroeger liever met auto’s of poppen?
Ik speelde vaker met barbiepoppen dan met auto’s maar buiten vond ik het heerlijk om in bomen te klimmen en ik vond het dan ook helemaal niet erg om vies te worden. 
43. Ben je eigenwijs?
Eigenwijs… ik kan wel eigenwijs zijn in bepaalde situaties maar dit is niet standaard. Tijdens mijn HBO periode was ik dit wel. Leraren konden namelijk flink tegenwerken en er werd heel vaak gezegd ‘Dat gaat je niet lukken‘, ‘Dat is veelste moeilijk voor je‘ of ‘Dat kan nog wel eens een onvoldoende worden als je voor dat thema kiest‘. Ik was hier erg eigenwijs in en ging dan juist door met waar ik mee bezig was om het tegendeel te bewijzen. 
44. Dr. Phil of Oprah?
Dan ga ik toch voor Dr. Phil. Zijn kijk op (belangrijke) zaken en zijn kennis over bepaalde aspecten vindt ik heel erg interessant om naar te kijken. Hij brengt problemen of zaken aan het licht die vaak in de doofpot worden gestopt, of waar juist meer mensen last van hebben. Dit vindt ik wel een heel verschil met Oprah, waar vaak bekende Amerikanen aanwezig waren. Bij Dr. Phil zijn het toch vaak families of vriendengroepen waarin iets heftigs is gebeurd en waardoor er ruzie is ontstaan. Misschien trekt het mij ook wel heel erg omdat hij heel erg bekend is in het forensische wereldje, en daar ligt een enorm interesseveld van mijzelf. 
45. Heb je ooit een soapserie gevolgd?
Ja, toen ik nog klein was keek ik altijd met mijn moeder naar ONM (onderweg naar morgen). Het was ons vaste half uurtje op de dag! 
46. Heb je hoogtevrees?
Nee ik heb geen hoogtevrees. Al moet ik toegeven dat als je bijvoorbeeld door de vloer heen kan kijken (transparante vloer? Geen idee hoe dat heet haha) ik het wat minder prettig vind. Vooral omdat ik dan constant denkt ‘oh god hier moet ik niet doorheen vallen’!
 
Hoogte
 
47. Zing je in de auto?
Ja! Daarvoor zit er een radio in je auto toch?! En als wij naar een concert gaan, en we hebben een cd van die persoon, dan komt die cd altijd op zodat we alvast in de stemming komen. 
48. Dans je onder de douche?
Eigenlijk niet. Wij hebben een bad en douche in één/ Als ik dan zou gaan dansen, is de kans groot dat ik uitglijdt en dat vermijdt ik liever. 
49. Dans je in de auto?
Nee hahah! Als ik dat ga doen beland ik volgens mij in de berm, en daar zit ik niet op te wachten. Heb al één keer een auto-ongeluk gehad en ik wil het graag bij één keer laten! 
50. Heb je ooit een pistool gebruikt?
Gebruikt nee, vastgehouden ja. Mijn vader is oud-militair/commando dus het was ook nooit vreemd om een pistool/wapen vast te houden (ongeladen natuurlijk).
 
Zo! Dit waren er nogal wat vragen!
We hebben beide een aantal vragen ingevuld en vonden het enorm leuk om te doen hahah!

Erg leuke vragen stonden er tussen en hopen dat jullie ons zo steeds een beetje beter leren kennen!
Mocht je nou ook deze tag willen doen, let us know! Want wij vinden het heel erg leuk om ook van jullie te lezen. 
 
Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?
12 gedachtes over “50 Fun Questions Tag!

Geef een reactie

