Q and A

Afgelopen vrijdag hebben we jullie gevraagd om jullie leukste vragen aan ons te stellen voor een Q&A! Vandaag is het dan zover! Wij gaan antwoord geven op jullie vragen! Ben je benieuwd geworden? Lees dan snel verder.

Q&A

  1. Wat is jullie favoriete bankhangdag? En wat doe je dan nog meer? (Creabealounge)
    Onze favoriete bankhangdag is zeker de zondag! Ik knuffel en speel dan lekker met de kleine. Ook zijn we natuurlijk bezig voor de blog en kijken we soms wat Netflix afleveringen van pretty Little liars, onze favoriete serie. De creatieveling onder ons maakt dan ook weleens DIY of mooie handlettering quotes.
  2. Welke trend op fashiongebied vinden jullie helemaal fantastisch?(Meisjeuithetoosten)
    Wij vinden de cut-out trend een hele leuke fashiontrend! Het maakt een kledingstuk toch weer apart vind ik, vooral omdat je deze trend een aantal maanden geleden nog niet zo veel zag. Het is ook ideaal voor als het niet heel warm is. Je armen zijn dan nog bedekt maar je hebt toch ook een open stuk. 
    Hieronder een paar van onze favorieten!
    Cut outcut out dressCut out trui
  3. Wat is jullie lijfspreuk? (Charlotte)
    Mijn lijfspreuk gebruik ik al een aantal jaar. Ik weet nog dat mijn medeblogster vaak zei; ‘Hé, dat zeg jij ook altijd!’. Mijn lijfspreuk is namelijk: Dream it, wish it, do it! Als je iets droomt en je wilt het echt, wens het dan en ga ervoor! Je leeft tenslotte maar één keer dus haal er uit wat er in zit. 
  4. Waar worden jullie vrolijk en gelukkig van?(Beautyprincess)
    Zodra ik opsta en de zon schijnt, krijg ik al een glimlach op mijn gezicht! Dat deprimerende weer van de herst en de winter vinden wij beide echt helemaal niks. Mijn medeblogster heeft zulke ontzettend lieve kindjes, dus voor haar wordt ze heel erg vrolijk als de kleine kusjes komt geven en lekker wil gaan knuffelen en spelen! 
  5. Wat inspireert jullie bij het schrijven van jullie posts?(Beautyprincess)
    Wij halen onze inspiratie vooral uit de dingen waarin wij interesse hebben en de dingen die ons bezighouden. Hierdoor kunnen wij onze oprechte mening ook echt met jullie delen!
  6. Waar kan je absoluut niet tegen?(Giveasmileeveryday)
    Ik kan absoluut niet tegen liegen, wat word ik daar kwaad om. Ik heb de gave om altijd achter elke leugen te komen en dan confronteer ik diegene dus ook. Dan ben ik er ook klaar mee. Verder kan ik ook absoluut niet tegen onrecht, vooral niet tegen stom geweld/een ander zomaar vermoorden omdat je jezelf nogal zielig en belangrijk vind. Jullie zullen wel denken, zo jij bent heftig en zonder filter….Maar dat komt omdat ik zoiets persoonlijk en zeer dichtbij heb meegemaakt. Verder ben ik wel normaal haha!
  7. Zonder wat kan je echt niet?(Giveasmileeveryday)
    Zoals jullie hebben kunnen lezen is iemand van ons haar vriend verloren door iets verschrikkelijks. Zij kan echt niet zonder haar lieve vriend, en dat lijkt me ook geheel vanzelf sprekend. Want geloof me, als er liefde bij twee mensen aanwezig was, dan was het wel bij hen. Daarom vind ik het moeilijk  om te zeggen waar ik echt niet zonder kan, want qua materiaal kan ik overal wel zonder. Maar lekker eten, poehh… daar kan ik echt niet zonder maar dat valt natuurlijk helemaal in het niets bij wat ik net vertelde. 
  8. Wie of wat is jullie grootste inspiratie? (JanaCools)
    Eigenlijk is onze inspiratie begonnen bij de persoon die opperde om een blog te starten! Maar dit verhaaltje zullen jullie bij de volgende vraag lezen. Daarnaast halen wij onze inspiratie vooral uit de dingen om ons heen en de momenten die wij meemaken. Alleen wil ik wel mijn credits aan mijn medeblogster geven. Zij is echt mijn grote inspiratiebron. Waarom? Haar doorzettingsvermogen en kracht na alles wat ze heeft meegemaakt bewonder ik echt enorm! Daarom is zij mijn grootste inspiratie!
  9. Hoe zijn jullie begonnen met bloggen?(LivelikeNaomi)
    Ik wilde altijd al bloggen maar twijfelde enorm omdat ik niet zo professioneel ben als bijvoorbeeld mascha. Mijn vriend zei zeker een jaar lang: ga gewoon bloggen, doe dat nou want je vind het heel leuk. Hij wilde heel graag dat ik gewoon deed wat ik leuk vond. Toch twijfelde ik nog steeds. Er gebeurde iets heel ergs en ik kwam in een diep dal. Ongeveer een jaartje nadat hij was vermoord zei mijn medeblogster: doe het nou! Dan gaan we gewoon samen bloggen want je vriend had dat zo graag gewild. Dan beginnen we op de 10e ter ere van hem. Dat heeft me toen over de streep getrokken denk ik. Anders zouden wij nog steeds geen blog hebben, dus de eer is helemaal aan haar. 

Lijfspreuk

Wij willen alle leuke bloggers bedanken voor de vragen en neem ook zeker een kijkje op hun blogs. (Sommigen antwoorden zijn wellicht nogal heftig maar wij hebben geprobeerd om zo eerlijk mogelijk te antwoorden)

Volg jij ons al op TwitterInstagram en Bloglovin?

8 gedachtes over “Q and A

  1. Zo leuk geantwoord en wat een heftig verhaal. Ik ken je niet maar je lijkt mij een sterk persoon . eennblog beginnen op zo’n datum met hem in je gedachte dat geeft jullie blog meer betekenis. Wat mooi ❤ Don’t matter wat you do keep strong for The little one en always keep ya head up !! 😘

    Like

Geef een reactie

