De lentetag!

Wij vinden het helemaal super dat het mooie weer er aan komt, daarom vandaag voor jullie de lentetag! Ben je benieuwd naar onze antwoorden? Lees dan snel verder!

Lentetag2

  1. Wat is je eerste gedachte bij de lente?
    Als ik aan de lente denk, denk ik meteen aan mooie bloemen een lekker zonnetje en zonder jas naar buiten kunnen. Ook denk ik aan heerlijk frisse geurtjes, pastelkleurtjes en eindelijk weer minder dikke kleding aankunnen!
  2. Als de lente een geur had, welke zou dat dan zijn?
    Mijn lentegeur zou een combinatie zijn van frisse zoete bloemen en schone was die buiten hangt. Een hele lichte geur, maar wel heel erg aangenaam, passend bij een zomerse lentedag!
  3. Wat is je favoriete kleur nagellak?
    Dat is dit prachtige lakje Sand tropez van Essie uit hun 2011 Spring collection genaamd ‘French affaire’. Ik vind het een heel mooi lakje voor de lente omdat het een erg zacht kleurtje is, wat voor mij persoonlijk goed in dit seizoen past en heel flatterend is bij mijn huidskleur.
    Lentetag3
  4. Wat is je favoriete lente bloem?
    Mijn favoriete lentebloem is de tulp! Ze zijn tegenwoordig in zoveel kleuren te verkrijgen, waardoor het echt een vrolijk geheel in je huis staat.Wil je weten hoe ze aan al die kleuren komen of hoe je ze leuk kan neerzetten in je huis? Neem dan een kijkje op ons artikel over De nationale tulpendag 2016.
  5. Welke trend qua make-up/fashion spreekt jou het meeste aan dit jaar?
    Qua makeup vind ik de velvet Matt lips de leukste trend van dit seizoen. Ik hou sowieso van matte lipsticks maar die kunnen soms erg uitdrogend aan voelen op je lippen en dat is natuurlijk niet fijn. Bij de velvet matte lipsticks is de finish juist fluweelzacht en uiteraard nog steeds mat. Zo blijven je lippen gewoon fijn aanvoelen en drogen ze niet uit. Er zijn heel veel merken die op de markt zijn gekomen met velvet matte lipsticks, zoals de La girl flat velvet matte lipsticks en de Kiko velvet mat-satin lipsticks

    Kiko lipstick

    Mocht je een review willen zien van deze prachtige lipsticks? Laat het ons dan weten in de comments!
    Dit zijn vijf prachtige kleuren, maar omdat we de huls ook zo mooi vinden laten we die ook graag een jullie zien!

    Qua fashion trends spreekt de cut out trend mij het meeste aan. Ik krijg helemaal het lente gevoel van die blote/open schouders. Het leuke vind ik dat deze trend in allerlei verschillende varianten komt. Zo zijn er cut out shirtjes en jurkjes. Soms zie je gewoon blote schouders en beginnen de armen van het kledingstuk pas onder de schouders, soms zie je juist een open stuk op de schouders bij het desbetreffende kledingstuk. Hieronder een paar van onze favoriete cut out items

    Lentetag6

    Lentetag7 Lentetag5

  6. Wat is je favoriete lentegeur qua geurkaars of parfum
    Ik hou heel erg van frisse, bloemige maar wel aanwezige geuren in de lente. Op dit moment is mijn ultieme lentegeur, de geur Everbloom van Shiseido (eau de parfum). Die jullie ook al voorbij zagen komen in dit favorietenartikel
  7. Houd jij een lente schoonmaak?
    Ja, maar ik noem het zelf niet echt een lente schoonmaak. Dat vind ik zo’n aparte benaming want ik maak altijd schoon haha. Maar ik probeer wel vooral mijn kleding eens goed op te ruimen, de winterkleding mag weer weg en de lentekleding komt weer terug. Heerlijk! 
  8. Wat is je favoriete lente accessoire?
    Jeetje moeilijke vraag… qua kleding zou ik dan gaan voor een blazer in een vrolijke kleur! En verder zou ik kiezen voor vrolijke armbandjes of een mooie statement ketting!
  9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de vrije dagen in de lente? (Pinksteren, Hemelvaart etc)
    Nee, eigenlijk niet. Sommige mensen vieren deze feestdagen ook echt, maar dat doe ik niet. Ik zie het gewoon als een paar ‘vrije’ dagen voor iedereen. En wat ik ook typerend vindt is dat mensen vaak op zulke dagen naar woonboulevards gaan, hoe druk wil je het hebben?!! Zo’n persoon ben ik niet. Maar misschien moeten de plannen nog komen!
  10. Omschrijf je favoriete lente outfit
    Mijn favoriete lente outfit is een t-shirtje/hemdje met een leuke blazer in een vrolijke kleur! Zelf heb ik onderstaande blazer in een koraalroze kleur gekocht op de markt. En dat draag ik dan op een fijne jeans of een lekker zittende broek samen met sneakers. Stiekem ben ik dol op sandaaltjes, maar als ik naar het weer van vandaag kijk dan kunnen die nog echt niet aan. *helaas*.
    Lentetag4

We zouden het heel erg leuk vinden als jullie deze tag ook beantwoorden en wij jullie lentedingetjes kunnen lezen!

Ben je nou ontzettend benieuwd geworden naar de producten die we hebben laten zien?
Klik dan op de onderstaande linkjes die je meteen naar de website brengen!

LA Cosmetics Matte Flat Velvet lipstick

Kiko Velvet Mat-Satin lipstick

Cut out jurk H&M blauw

Cut out shirtje Lovies

Off shoulder top Lovies

3 gedachtes over “De lentetag!

  1. Pingback: De zomertag! | SoBeautyWomen

Geef een reactie

