Onze favorieten van maart!

De maand maart is nog maar net afgelopen en vandaag laten wij jullie onze favorieten zien!

Geheel

Nivea aftershave balm als primer

FullSizeRender (19)

Deze favoriet is een product waar ik altijd mee begin tijdens mijn make-up routine, namelijk een primer!
Maar er staat toch aftershave balm, hoor ik jullie al denken? Dat klopt! Mocht je Nikki (tutorials) kennen, weet je waarschijnlijk al dat zij dit product ontzettend heeft gehyped. Er zit namelijk glycerine in en dat is goed om je make-up beter op z’n plek te houden. Ik moet zeggen het werkt echt fantastisch! De prijs is ook top voor zo’n goede primer, namelijk €7.99! Vaak zijn er bij de Kruidvat 1+1 gratis acties op Nivea producten! Dat is natuurlijk de ideale actie voor dit product. Ook kan je deze online bestellen op de website van de Kruidvat.

L.A. Girl HD Pro Concealers

FullSizeRender (18)

Van links naar rechts: Orange corrector (gebruik ik om donkere kringen te camoufleren voor ik foundation op doe), Chestnut (deze gebruik ik als concealer voor onzuiverheden). Toffee (gebruik om te highlighter en om onder de ogen op te lichten voor een frisse blik) en als laatste Dark Cocao (om te contouren). Deze concealers zijn echt mijn favoriet! Er zijn heel veel kleuren beschikbaar voor de lichte tot de donkere huidjes en dat zie je niet vaak. Ze hebben een hele fijne structuur en zijn goed betaalbaar, namelijk maar €4.99. Deze concealers kun je onder andere kopen in verschillende afro winkels maar je kunt ze ook online bestellen op Boozyshop !

Boek ‘Mocro Maffia‘ – Wouter Laumans en Marijn schrijver

IMG_1012

Dit is een wat minder leuke favoriet, het gaat namelijk over de ‘Marokkaanse/Antilliaanse onderwereld’ en een aantal van de liquidaties van de afgelopen 6 jaar. Normaal lees ik nauwelijks meer boeken omdat ik er geen tijd voor heb. Dit boek had ik echter snel uit, het is zo interessant om het verhaal te lezen over het hoe en het waarom van deze liquidaties. Verschrikkelijk natuurlijk dat het allemaal echt gebeurd is, dit ging me dan ook zeker niet in de koude kleren zitten. Maar ondanks alles vind ik het toch een aanrader! Mocht iemand dit boek ook willen lezen, het staat op mijn iPad. Stuur een mailtje naar sobeautywomen@gmail.com en ik stuur het je in pdf vorm.

Maybelinne dream satin liquid foundation (60 caramel) 

Favoriet 5

Ik zweer bij deze foundation! Voor een wat donkere huid, net zoals een hele lichte huid, is het erg moeilijk om een goede drugstore foundation te vinden. Je komt, als je een goede kleur wil, dan al snel uit bij een high-end foundation en dus ook een duurdere prijs helaas. De prijs van deze foundation valt nog redelijk mee gelukkig! Ik breng deze foundation altijd aan met mijn real techniques spons voor een soort dewy finish. Je krijgt dan namelijk geen cakey effect. De foundation is vloeibaar en met mijn droge huid combineert dat erg goed. Ik gebruik zelf 2 pompjes en de foundation is dan erg dekkend. Voor de dames die hier niet van houden raad ik aan 1 pompje te gebruiken. De foundation blijft ook de gehele dag zitten en vind ik echt een aanrader. De prijs van deze foundation is €14,49 en te koop bij onder andere de Kruidvat en de Etos .

Parfum: Shiseido-Everbloom eau de parfum 30 ml

Nummer 6

Het flesje alleen al ziet er prachtig uit en de geur is ook heerlijk! Dit is momenteel mijn lievelingsparfum en ik vind het ook zeer geschikt voor de lente. Het is namelijk een hele vrouwelijke en bloemige geur.
De topnoten zijn: Lotus, Jasmijn, Bulgaarse roos en viooltje. De hartnoten zijn: oranjebloesem en gardenia. De basisnoten zijn Hinoki hout (cipres) en muskus. Deze parfum kun je kopen bij verschillende parfumerieën zoals de Douglas en Ici Paris XL. De prijs is €44.72 voor 30ml.

Netflix Serie ‘Pretty Little Liars’

Who-Killed-Charlotte-DiLaurentis-Pretty-Little-Liars

Sinds een poosje zijn wij begonnen aan de serie Pretty Little Liars en wij kunnen toch wel met zekerheid stellen dat wij enigszins verslaafd zijn hahah!Het is een leuke maar ook zeer spannende serie. Onze favoriet van de 5 meiden, de hoofdpersonen, is zeker Emily! Omdat ze loyaal is en sympathiek maar wanneer je te ver gaat bij haar dan is het ook goed mis. En ze is perfectionistisch en een strever! Het spannende is ook wel dat je als kijker wordt meegesleurd in het mysterie rond ‘A‘! Wij kletsen tussen het kijken door veel over de serie en veranderen vaak van gedachte over wie A nou kan zijn! Nog niet zo lang geleden kwam ook nog eens het grote nieuws over een nieuw seizoen! Wij kunnen echt niet wachten!!

Nivea deodorant Pearl & Beauty

4

Aan het begin van deze maand was er een aanbieding bij de Kruidvat op Nivea producten, ik geloof dat het 50% korting was. Toen heb ik meteen deze deodorant gekocht en wat ben ik hier blij mee zeg! De geur is een klein beetje zoet, maar ook heel erg fris. Er wordt je vertelt dat de geur 48 uur op je lichaam blijft, maar ik ben toch wel iemand die vaker per dag deodorant gebruikt omdat ik een zweetgeur echt verschrikkelijk vindt. De spray kost €3.99 en op dit moment is er de actie 1+1 gratis bij de Kruidvat! Ik kan deze deodorant iedereen aanraden!

Essence lipgloss Rock out! 

3

Deze lipgloss kreeg ik cadeau van mijn medeblogster en wat ben ik hier ontzettend blij mee! In eerste instantie lijkt het er op dat je knalroze lippen krijgt als je deze lipgloss zou dragen, maar dat valt wel mee. Er komt een hele mooie roze gloed over je lippen, die een goede dekking geeft. De gloss voelt fijn aan op je lippen en blijft lang zitten. Deze gloss was onderdeel van een limited edition en is helaas niet meer verkrijgbaar.

Kruidvat Fresh! Dagcrème voor de droge en gevoelige huid

2

De winter doet niet veel goeds met mijn huid. Het droogt uit en soms krijg ik losse velletjes, wat natuurlijk niet zo fijn is. Toen ik in de Kruidvat rondliep zag ik deze nieuwe dagcrème staan, genaamd Fresh! Deze heb ik toen gekocht om eens uit te proberen en ik moet zeggen wat een topper is dit! De velletjes en zelfs de roodheid op mijn gezicht nemen af en de huid voelt zacht aan. Zoek je nog een budgetmerk dagcrème? Dan kan ik je deze echt aanraden! Ze hebben meerdere varianten voor verschillende huidtypes. De dagcrème kost €2.99.

Essie Nice is Nice, nummer 38

1

Nadat ik dit lakje heb gekocht, ben ik er meteen verliefd op geworden! De lila pastel kleur past prachtig bij de lente en de kleur alleen vind ik al prachtig. Heel zacht en ook wel een tikkeltje mat. Wat ik ook echt een pluspunt vind is het kwastjes. Deze dekt bijna de gehele nagel en smeert erg goed uit! Dit kleurtje is verkrijgbaar bij de Etos maar ook bij Make-up musthaves en kost daar €8.99. Jullie kunnen nog een review verwachten van dit lakje in een mega Essie review!

Quelques Notes D’Amour – Eau de Parfum 30ml

5

Als ik heel eerlijk ben; ik hou van de Yves Rocher parfums! Deze parfum ruikt heel erg vrouwelijk, lekker zacht en een beetje bloemig. Erg passend bij deze tijd van het jaar als zeg ik het zelf! De geur is ontstaan door een unieke combinatie van de Damascus roos, Guaiac hout met rokerige accenten en zachter noten van Bezion extract. Deze geur is uitsluitend te koop bij Yves Rocher voor €22.90 (30ml) of €32.90 (50ml).

Wat zijn jou favorieten van de maand maart?
Let us know!

Mochten jullie een review of artikel willen van een bepaalde favoriet, laat dit dan achter in de comments.

P.S. Heb je deze artikelen al gelezen?

1.Nieuwe limited edition Essence: Little eyebrow monsters

2.Nieuwe limited edition Essence: Lights of Oriënt

3.Essie spring collectie!

4.Nieuwe producten Essence, voorjaar 2016

26 gedachtes over “Onze favorieten van maart!

    • Wat leuk en toevallig! Ik gebruik de oranje vooral voor de donkere kringen onder mn ogen VOOR m’n foundation bijvoorbeeld en dan na m’n foundation een iets lichtere tint dan m’n eigen tint om op te lichten. Heb je die oranje weleens geprobeerd? Werkt echt nog beter dan alleen je eigen kleur ben ik achter 🙂

      Like

      • Die heb ik nog helemaal niet gezien in de winkel. Bedankt voor de tip! Ik gebruik geen foundation, zal poeder eroverheen ook helpen?

        Like

    • Hoi Anne, klopt! Wij hebben dat probleem eerlijk gezegd niet. Het is een en al glycerine wat dus juist het perfecte ingrediënt is wat jou make-up beter laat zitten. Ik kan je aanraden echt weinig van het product te gebruiken. Een klein beetje laat je make-up namelijk echt de hele dag goed zitten. Hopelijk heb je hier wat aan 🙂

      Like

  1. Pingback: De lentetag! | SoBeautyWomen

  2. Pingback: Q and A | SoBeautyWomen

Geef een reactie

