Onze parfum wishlist

We love parfum! Niet is zo fijn om gewoon lekker te ruiken en geen zweetlucht te hebben. Natuurlijk kan dat met deodorant, maar een parfum is toch net dat beetje extra wat het helemaal afmaakt. Wij tonen jullie onze parfum wishlist!

1. Bambi – Let’s Dream Eau de toilette

Bambi

Ik ben stiekem wel echt een Disney fan en vindt dit flesje ZO enorm mooi en elegant! Hoe schattig is het dat Bambi samen met een vlindertje boven op je parfumflesje staat?! I love it! De geur is exclusief te koop bij de Douglas en zij omschrijven de geur als volgt: ‘De geur is samengesteld uit kostelijke mango’s, witte perzikbloesems, rode bosbessen, zachte, crèmige karamel, een bont boeket van woudbloemen, sandel- en rozenhout en betoverende vanillepoeder.’.  Dromen jullie al weg? Ik wel! Dus deze geur staat echt op mijn wishlist! De prijs voor 50ml is €19.95.

2. Chloé – Love story

Chloe love story

Deze kunnen jullie misschien herkennen van Mascha (beautygloss) haar vlogs! Deze geur van Chloé is geïnspireerd op de liefdesstad Parijs waarbij de Pont des Arts centraal staat, of te wel de slotjesbrug! Zoals jullie misschien wel weten staat deze niet meer op de plek waar hij om bekend staat, maar de brug is er nog wel degelijk, alleen op een andere plaats in de stad. De geur is een zachte, poederige, romantische en bloemige geur. Wat zit dan in de geur verwerkt? Neroli, oransjebloesem, stephanotis, musk en cederhout. Mocht je van een zachte geur houden die niet standaard is, dan is deze geur zeker voor jou een aanrader! De prijs varieert van €56.11 (30 ml) tot €99.44 (75 ml).

3. Miss Dior

DIOR-Miss_Dior

Volgens ons kent iedereen dit welbekende flesje wel, natuurlijk dé Miss Dior! Het flesje vinden wij erg girlie, maar echt heel cute met het strikje. De geur is zoet en fruitig, maar ruikt ook een beetje houtachtig. De ingrediënten zijn: mandarijn, bloedsinaasappel, bergamot, jasmijn, damascenaroos, oranjebloesem, patchoeli, vetiver en sandelhout. Veel ingrediënten voor deze frisse geur! De geur is zowel overdag als in de avond te dragen, dus helemaal perfect! De prijzen gaan van €59.99 (30ml) tot €122.02 (100ml).

4. Beyoncé Wild Orchid

Wild orchid

Hebben jullie ook een parfum van Queen Bee in jullie bezit? Wij wel! Wat een heerlijke, sterke geur is ‘Heat’! Maar daarom staat deze geur ook zeker op onze wishlist. Wij moeten dan ook bekennen dat wij toch wel fan zijn van Beyoncé. De geur staat er om bekend opwindend te zijn, maar ook krachtig en vrouwelijk. Nou, laat dat nou net zijn wat we willen! De ingrediënten zijn als volgt: granaatappel, kokoswater, boysenbes, kamperfoelie, magnoliabloesem, blond hout, huidmuskus en amber. Dat klinkt echt als een heerlijke combinatie! De prijs is €28.01 bij de Ici Paris voor 50 ml.

Welke geur staat boven aan jullie wishlist?

6 gedachtes over “Onze parfum wishlist

  1. Mijn geur sinds jaren is “un jardin sur le nil” van Hermès. Laatst heb ik een nieuw leuk merk ontdekt “Otentic”. Ze openden een paar weken geleden hun eerste winkel in Antwerpen en binnenkort ook één in Amsterdam. Ik heb er ook een artikel op mijn blog over geschreven.

    Liked by 1 persoon

  2. Miss Dior heb ik ook gehad. Zoooo super lekker! Heb er echt heeeeeel zuinig mee gedaan. Nu heb ik My Name van Trussardi. Dure geurtjes gebruik ik alleen met speciale momenten, door de weeks gebruik ik goedkopere luchtjes. Ik wil binnenkort ook mijn parfum stash op wordpress plaatsen!

    Like

Geef een reactie

