Dove derma spa youthful vitality bodycream

Vandaag een artikel over een Dove product, namelijk de Dove derma spa youthful vitality bodycream! Maar dit zal niet het eerste artikel er over zijn. Wil je weten wat de bedoeling is? Lees dan snel verder!

De verpakking

Mijn verhaal
Al zo’n twee jaar heb ik allemaal kleine, rode bultjes op mijn bovenbenen en bovenarmen. Het wordt ook wel Keratosis Pilaris genoemd. Iets geheel onschuldigs, maar wel iets waar ongeveer 40% van de mensen last van kan hebben. Vaak komt het voor bij de jongvolwassen meisjes (grrr… hormonen wat moet je ermee?!). Het wordt veroorzaakt door een te hoge hoeveelheid Keratine in de haarfollikels. Elk mens heeft dit bestandsdeel nodig, maar zodra er sprake is van Keratosis Pilaris is er een te hoge hoeveelheid en komen er kleine verstoppingen. Die verstoppingen zorgen dus voor de kleine bultjes die je dan krijgt. Je kan er echter nooit helemaal van ‘genezen’, maar je kan het wel verminderen en in de loop van je leven wordt het ook minder. Maar ik wilde toch wel dat het meteen wat zou verminderen dus ben ik naar de dokter gegaan. Helaas hielp de zalf van de dokter niet op de lange termijn, dus ben ik gaan zoeken naar een oplossing. Via Beautyscene kwam ik erachter dat Dove een nieuwe lijn had, namelijk Derma Spa! En de bodycream van Youthful Vitality kan helpen om de roodheid en de bultjes te verminderen. En laat dat nou net zijn waar ik naar opzoek ben! Door het exfoliërende melkzuur wat in deze bodycream zit, zal het de verstoppingen goed en hardhandig aanpakken, waardoor er na een tijdje resultaat te zien moet zijn. Het resultaat zal bestaan uit minder roodheden, vermindering van bultjes en een stralendere huid.

Huid 1 Huid 2

Tips
– Je huid regelmatig scrubben! Er wordt aangeraden om dit minimaal één keer per week te doen. Dat klinkt heel erg vaak, maar om de overtolligheid keratine zo goed mogelijk weg te krijgen. Ook kun jij je huid scrubben met een Clearisonic of Visapure mocht je die in je bezit hebben.
– Gebruik iedere dag een goede, voedende bodylotion/bodycream/bodybutter! Het liefste twee keer per dag, namelijk in de ochtend en in de avond.

“Proces”
Ik ga jullie op de hoogte houden van dit “proces”! Want de lente staat voor de deur, en daarna de zomer! Door de roodheden durf ik amper een korte broek aan, ook al valt het op dit moment mee. Ik denk dat dit is gekomen doordat ik slakkengel heb gebruikt. En ik moet zeggen dat het roder is dan dat op de foto te zien is. Echter komt het soms enorm terug, dus dit is zeker het proberen waard! Over een paar weken zal er een artikel online komen over het resultaat! De bodycream is overigens verkrijgbaar bij de Kruidvat (zie link) voor maar €8.99! Ze hebben nu zelfs de actie van 2+2 gratis!

Wie van jullie gebruikt ook de Dove derma spa youthful vitality bodycream?
Wat zijn jullie ervaringen?

6 gedachtes over “Dove derma spa youthful vitality bodycream

Geef een reactie

