Yves Rocher masker review

Vandaag is het weer tijd voor een masker review! Dit keer het diepreinigend Pure System masker van Yves Rocher!

Pure System Masker

Yves Rocher Pure System
Het diepreinigend masker is onderdeel van de website lijn. Het masker is heel erg doeltreffend tegen mee-eters en andere onzuiverheden van de huid. Het verwijdert overmatige talgproductie, de poriën worden diep gereinigd én het voorkomt dat puistjes en mee-eters snel terug komen. Omdat deze lijn een zeepvrije formule heeft, droogt je huid minder snel uit en kan het masker zijn werk perfect doen.

Ingrediënten

Review
Ik ben echt fan van dit diepreinigend masker! Het masker heb ik aangebracht met een maskerkwast, die ik ook gebruikte bij het Dr. Van den Hoog Masker in dit artikel. Het is wel belangrijk dat je vrij snel na het aanbrengen je kwast schoonmaakt met lauw water anders droogt het masker op, op de kwast. Na het aanbrengen voel je al vrij snel dat het masker hard wordt en je gezicht begint te tintelen. Je voelt dus eigenlijk dat het masker zijn werk doet. Op de verpakking staat dat je het masker er na drie minuten af kan halen. Echter merkte ik na drie minuten dat het nog lang niet overal hard was geworden, en ik besloot daar toch echt op te wachten. Na ongeveer tien minuten kon ik mijn gezicht niet meer bewegen, een goed teken! Je voelt dat het masker echt in je huid trekt en zijn werk doet.

Het  eraf halen van het masker is vrij simpel en eenvoudig. Ik heb dit gedaan met een washandje en lauwwarm water. Het masker spoelt zo heel erg gemakkelijk van je huid af, en geeft geen rare resten in je washandje. Ik merkte daarna dat mijn huid heel erg zacht aanvoelde, maar wel erg rood was. Daar heb ik wel vaker last van, dus ik weet niet of dit perse aan het masker te koppelen is. Nadat je het masker gebruikt hebt, voelt je huid erg fris, alsof het een energieboost heeft gekregen! Ik vind dit masker dus een echte aanrader!!

Mocht je nieuwsgierig zijn geworden? Neem dan eens een kijkje op de website en bestel hem voor €9.90! Dit klinkt als een “groot” bedrag, maar je kan het masker heel erg vaak gebruiken en je krijgt een heel goed resultaat!

Masker Yves Rocher  Masker Yves Rocher 2

Heb jij dit masker ook weleens gebruikt?

P.S. Volg jij ons al op Twitter, Instagram en Bloglovin ?

6 gedachtes over “Yves Rocher masker review

Geef een reactie

