Spam je blog!

Spam je blog, sobeautywomen

Wat een apart tijdstip voor een artikel van ons denk je nu misschien? Dat klopt! Dit komt omdat we vandaag een ander soort artikel hebben voor jullie!

Zoals jullie al kunnen merken aan de titel van dit artikel, is het tijd om lekker ongestoord je blog te spammen!
Wij vinden het erg leuk om nieuwe blogs te leren kennen! Laat dus zeker een comment achter met een link naar je blog en vertel meteen wie je bent en waar jij over blogt 🙂 !
We gaan zeker een kijkje nemen en wie weer bekijken onze andere lezers jou blog dan ook wel!

Liefs, SoBeautyWomen

P.S. Volg jij ons al op InstagramTwitter en Bloglovin ?

22 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Super dat je ons hier de mogelijkheid toe geeft.
    Hoi! Mijn naam is Jenthe, http://www.jenthevlaeminck.wordpress.com is mijn blog. Hier post ik voornamelijk posts over lifestyle, beauty/make-up, tags, reviews, fashion… noem maar op! Aangezien ik nog niet lang in het blogwereldje zit ben ik op zoek naar fijne blogs om te volgen, dus bij deze… Aarzel niet om mij te volgen of een kijke te nemen op mijn blog 😉 liefs xoxo

    Liked by 2 people

  2. Bedankt dat we even mogen spammen haha , mijn naam is Gitte en ben al 4 maand trotse eigenaar van de blog https://gittevanroeyen.wordpress.com/
    Voornamelijk praat ik over make up ,kledij , of heb ik juist een hele random dag. Vandaag staat ook mijn eerste vlog online op mijn Youtube- kanaal genaamd : https://www.youtube.com/channel/UC1uDxLsad-yBDXiJAZNuaig
    Of ik hier mee verder ga , weet ik nog niet . Hangt er van af of ik er een goede respons op krijg! Liefs xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

