Liebster award #3

Alweer onze derde Liebster Award! Dankjewel Britteliselovesbeauty voor de nominatie!

Eind liebster award

De regels voor de Liebster award zijn als volgt:

  • Bedank diegene die jou genomineerd heeft.
  • Beantwoord de vragen die diegene, die jou heeft genomineerd, heeft bedankt.
  • Bedenk zelf 11 vragen.
  • Nomineer max. 11 anderen.
  • Breng de genomineerden hiervan op de hoogte.

De volgende elf vragen zijn aan ons gesteld, waar wij graag op willen antwoorden:

  1. Highlighter of blush?
    – Ik ga voor de blush. Ik heb een hele licht huidskleur, echt heel erg licht. Zo licht dat mensen wel vragen “Goh, ben jij ziek? Want je ziet zo bleek!”. Nee mensen, ik ben niet ziek, dit is mijn huidskleur! Daarom vind ik het wel fijn om een gezond blosje op de wangen te hebben. 
  2. Wat zijn je toekomstdromen?
    – Moeilijke vraag… Ik hoop in de toekomst nog het PABO diploma te behalen, zodat ik les kan geven aan kinderen. Maar natuurlijk zijn mijn dromen ook om gezond te zijn, dat er een duidelijke reden voor mijn dagelijkse hoofdpijn tevoorschijn komt en ofcourse gelukkig zijn! En voor de blog hoop ik dat we flink mogen groeien, ook in bezoekersaantallen. En wie weet een paar mooie samenwerkingen!
  3. Wat is je droomvakantie?
    – Zon, zee, strand, warm weer, helder blauw water! 
  4. Wat doe je het liefste in je vrije tijd naast bloggen?
    – Creatief bezig zijn, netflixen, met de hond wandelen, bakken en leuke dingen doen zoals een concert bezoeken.
  5. Welke persoon staat het dichts bij je?
  6. Je hele leven in Nederland wonen, of in het buitenland? (En naar welk land)? Detail: Je familie verhuist mee.
    – Waarschijnlijk toch wel het buitenland. En dan een land waar het weer constanter is dan in Nederland, lekker warm het hele jaar door en waar de zon schijnt. 
  7. Je hele leven alles eten en nooit sporten, of gezond eten en veel sporten?
    – Liever alles eten en nooit sporten. Er is zoveel lekker eten op deze wereld en dat zou ik niet willen missen. Ik zie wel blogs die gaan over superfoods etc maar dat is niks voor mij. 
  8. Wat is je droomhuis en hoe zou je het inrichten?
  9. – Een vrijstaand, modern boerderijtje die is ingericht in een vintage achtige stijl. En graag een grote tuin met mooie bloemenperken.
  10. Een week niet douchen of een week niet je tanden poetsen?
    – Ik zou ook zeker weten kiezen voor een week niet je tanen poetsen, als ik moest kiezen. Gelukkig is er kauwgom en pepermunt uitgevonden!
  11. Computer, tablet of telefoon?
    – Zeker weten mijn telefoon, ook al heeft Samsung soms problemen

Wij nomineren:

  1. Heppienezz
  2. Becrazyandlaugh
  3. Stuffbynikki
  4. Thinkandyouwillremember
  5. Genieteninstijl
  6. Samenbourgondisch
  7. Bookglobe
  8. Hetnormalevanjulia
  9. Studyspy
  10. Falderie
  11. Falibeauh
Wij hebben zelf de volgende elf vragen bedacht:
  1. Je hele leven lopen met twee verschillende schoenen of je hele leven vloekende kleren dragen?
  2. Waar ben je het meest trots op?
  3. Wat is je stopwoordje?
  4. Omschrijf je zelf in 3 woorden.
  5. Welke bloem vind je het mooiste en waarom?
  6. Welk persoon uit de geschiedenis zou je graag willen ontmoeten en waarom?
  7. Lipstick of lipgloss?
  8. IPhone of Samsung?
  9. Zilver of goud?
  10. Als je voor de rest van je leven maar één make up look mag dragen, hoe zou die look er dan uitzien?
  11. Wat voor advies zou je aan iedereen mee willen geven?

Heel erg veel succes!

Een gedachte over “Liebster award #3

Geef een reactie

