Winter fashion wishlist!

Het waait, het regent en de hagelstenen vliegen je om de oren. Het lijkt eerder herfst dan winter. Maar we weten niet wat voor weer er nog aan zit te komen. Dus vandaar hierbij de winter fashion wishlist!

Kleding

Imprezz peplum trui

Lovely Peplum trui, Imprezz fashion, €39.95
Link naar de trui

Het is tenslotte een wishlist, dus een beetje dromen mag! Ik vind de prijs voor de trui eigenlijk aan de hoge kant. Maar dat neemt niet weg dat ik de trui erg mooi vind. Vooral met de kou op komst, zal deze trui genoeg warmte bieden.  

Superstretshbroek H&M

Super stretchbroek donkerbeige, H&M, €19.99
Link naar de broek

Deze kleur broek vind ik persoonlijk heel erg mooi. Een mooie zachte zand kleur!
De winter is vaak grauw en donker. Met zo’n kleur broek, breng je iets meer kleur erin!

Baggybroek Primark

Chillbroek, Primark, 8 pont (Nederlandse prijs niet bekend)
Link naar de broek

Hoe fijn is het om zo nu en en dan ook een chillbroek te dragen? Deze broek van de Primark is fijn afgewerkt aan de onderkant. Ik vind het heel prettig zitten, als er bij een chillbroek, elastiek aan de onderkant zit. Niet te strak, want dan klemt het teveel om je enkels. 

Chillpak mickey mouse

Mickey Mouse Chillpak, On Fancy, €26.59
Link naar de outfit

Ohjeej Mickey Mouse! Dat betekent Disney, my guilty pleasure! Wat een prachtig chillpak, om te dragen tijdens een regenachtige dag! I’m in love! 

Schoenen

Schoenen Scapino

Emilio Luca dames enkellaarsjes, Scapino, €44.99
Link naar de schoenen

Schoenen

Zwarte enkellaarsjes, Minke’s Fasion, €22.50
Link naar de schoenen

Door mijn lengte draag ik niet vaak hakken, maar zo’n klein hakje zoals bij deze laarsjes moet kunnen!
Ik ben iemand die erg last kan hebben van koude voeten in de winter. En als de voeten koud zijn, dan is het hele lichaam koud. De schoenen van Emilio Luca zijn gevoerd aan de binnenkant waardoor de warmte binnen in de schoen blijft. De zwarte laarsjes staan op de wishlist omdat ik ze stiekem gewoon heel erg mooi en subtiel vindt.

Tassen

Handtas H&M

Handtas, H&M, €20,00 (in de sale)
Link naar de tas

 Hebben jullie ook altijd zoveel spullen in je tas? Ik dus wel. Vandaar dat ik heb gekozen voor een grote tas, met veel ruimte. Er zijn twee grote vakken en drie kleine binnenvakjes. De details op de tas zijn goudkleurig! Love it!

Accessoires

Aztec shawl

Aztec Shawl, Paris2day, €23.99
Link naar de shawl

Whaaaaaaa wauw! I love this so much! Een prachtige omslagdoek met Aztec print, die ook nog eens warm is! Een betere combinatie bestaat er niet hahah! Ik vind wel dat de kleuren nog iets feller hadden gemogen, maar deze kan er heel goed mee door. De winter is toch vaak zwart, grijs en donkerbruin maar door net even een paar extra lichte tinten of een andere kleur wordt het (in mijn ogen) iets vrolijker. 

Wat staat er op jou winter fashion wishlist? Let us know!

11 gedachtes over “Winter fashion wishlist!

Geef een reactie

