Quote ~ beauty and personal

ee9ca6f499931d1487f1af9ae09dd989.jpg

Zou je graag willen weten wat wij met deze prachtige quote hebben?
Lees dan snel verder!

Deze quote typeert veel van onze gesprekken. Gesprekken die wij de afgelopen jaren in onze vriendschap veel hebben gevoerd. Iemand met een geheel eigen maar mooie stijl, die kledingstukken echt durft te dragen en de ander die meer met de menigte mee wilde lopen vanwege sommige pesterijen. Grappige eigenlijk, als ik er zo over nadenk, dat je zoveel van elkaar kan leren!

De één helpt de ander enorm met kleding, make-up en jezelf durven te zijn! Je mag anders zijn dan de massa, je mag er uit springen in plaats van een muurbloempje zijn. Maar vooral; draag wat je wilt dragen, draag waar jij je lekker in voelt, draag wat je mooi vind zonder er bij na te denken wat de mensen op straat er van vinden. We leven ten slotte in 2016 en tegenwoordig mag álles! Oke, oke, witte sokken in slippers is nog steeds een fikse no-go maar hé als jij je daar lekker in voelt moet je dat vooral dragen! En stiekem ben ik mijn medeblogster én vriendin enorm DANKBAAR dat zij mij deze les heeft geleerd. Dat ze me in liet zien dat alles kan en mag als jij je er maar goed bij voelt. De wereld vraagt al zoveel van je, en er ‘moet’ heel veel. Ik ben dan ook super trots dat ik mag en kan zeggen dat ik haar ongeveer 7/8 jaar geleden heb mogen leren kennen!

Maar het geldt natuurlijk niet voor alleen materialistische dingen zoals kleding of make-up. Als jij midden op straat wil gaan staan zingen, DOEN! Als jij even keihard wilt schreeuwen, DOEN! Als jij lekker gek wil doen en grapjes wilt uithalen, DOEN! Ook je innerlijk mag zijn wie jij bent en hoeft zich niet te gedragen als ieder ander. En oké, oké… dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik kan je vertellen, door stapje voor stapje het steeds meer in je leven toe te laten, lukt het je écht! Daar ben ik van overtuigd.

Je leeft tenslotte maar 1 keer! Dus stop met ‘normaal’ zijn, wees wie je bent, straal, en draag wat je wilt dragen! Want pas dan weet je hoe AMAZING je bent!

Liefs,
Ons

Wat vind jij van de quote?
Ben je iemand die amazing durft te zijn? Of houdt je toch wel van het normale?

4 gedachtes over “Quote ~ beauty and personal

Geef een reactie

